[PC] devil may cry 3

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 15 nov 2004.

1. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920607_20041015_screen011.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920607_20041015_screen017.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920607_20040720_screen010.jpg[/plaatje]

weer een topproduct van capcom,DEVIL MAY CRY 3:dante's awakening
    releasedatum pal....maart 2005.
    deel 1 heb ik uitgespeeld en het was echt en vette spel,alleen de eindbaas van deel 1 viel me wat tegen,de eindbaas konden ze wel schrappen wat die hoorde helemaal niet bij de sfeer van het spel....deel 2 heb ik nooit gespeeld maar die komt binnenkort zeker in mijn collectie....en deel 3,tja wachten tot maart,wat zijn jullie meningen over dit spel,mij lijkt ie echt vet worden _O_

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik kan je wel zeggen dat deel 2 niet echt een aanrader te noemen is. Deze werd namelijk door een compleet ander team gemaakt als het eerste deel en die hebben het toen grondig verpest. Slechte sfeer en veel te simpel. Gelukkig is DMC 3 weer door het originele team gemaakt en het beloofd weer een echte topper te worden. Of het ook nog beter wordt dan de klassieker DMC 1 is natuurlijk nog maar even afwachten, maar het ziet er iig al heel goed uit :9

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb de reeks nog nooit gespeeld, maar dat gaat ongetwijfeld een keer komen nu ik een PS Two heb.

Deel 2 scheen tegen te vallen (te makkelijk), heb ik gehoord.
    Begin wel bij deel 1 en tegen de tijd dat ik bij deel 3 ben, is ie misschien al uit.

4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deel 1 een jaar geleden verkocht:mad:.......maar ik ga hem weer terugkopen want die was echt goed,alleen ik moet goed zoeken want ik wil niet de classic versie

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Betwijfel of dit na deeltje 2 weer net zo'n topper kan worden als deel 1, het genre spreekt me echter erg aan.

6. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe screens
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920607_20041208_screen014.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920607_20041208_screen036.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920607_20041208_screen058.jpg[/plaatje]

7. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb wel deel 1 eens gezien en gespeeld maar verder niets maar is nog moeilijk te vinden ook deel 1, net als FFX die ik ook nog zoek omdat bijna geen winkel die meer verkoopt * scaam heb hem niet, maar had ps2 ook pas vlede jaar gekregen*
    maargoed zeer tof spel denk dat dit ook erg tof word, dual guns en die zooi

8. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Welk team had deel 2 dan gemaakt?

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het zullen gewoon andere mensen binnen het CapCom team zijn geweest. Het origineel werd iig door Shinji Mikami en z'n team gemaakt, en zij waren weer de mensen achter de Resident Evil serie. Maar goed, de meester is gelukkig weer terug dus laten we maar hopen dat dit nieuwe deel de vieze smaak van DMC 2 kan weg spoelen.

Ik ben alleen niet echt te spreken over het character design in die laatste screens van Tecmo. Als dat tegenstanders moeten voorstellen vallen ze nogal tegen. Ook vind ik de nieuwe jonge Dante wat minder. DMC 3 is een prequel van het eerste deel en Dante is nogal wat jonger en dat merk je vooral aan z'n gedrag in de filmpjes. Dante uit deel 1 was gewoon zwaar cool, maar nu heeft hij meer een soort van opgeschoten puber houding :+. Maar zolang de gameplay maar net zo goed is als uit het origineel overleef ik dat wel.

Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  10. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou anders niet zo een puber met zo een zwaard op me af willen zien komen
    :+

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    DMC1 = Moet ik nog non-platinum op de kop tikken.
    DMC2 = Tegen een leuk prijsje zoeken als kastvulling.
    DMC3 = Zeker kopen.

:cool:

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Even een trapje omhoog. :)

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    :D

Heb tijdje terug trailer van DMC gezien (dacht van deel :cool:. En moet me bedenken. Het lijkt me niets. Hou niet van hack en slash. Maar er zijn nog genoeg mensen die het wel tof (zullen) vinden.

14. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb deel 1(non platium _O_ ) al een tijdje in mijn bezit en ik vind hem erg cool alleen ik kom maar niet verder bij die eerste baas die dikke spin.
    Maar het is zeker wel een goed spel en deel 3 ga ik zeker kopen.
    Alleen ik wil deel 2 ook kopen(als kastvulling :+ ) maar ik kan hem nergens vinden haast alleen op nedgame voor 30 eurotjes maar dat vind ik teveel voor zo'n slechte game.
    Iemand een adres waar ik hem goedkoop kan krijgen?

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mocht er iemand een leuke DMC3 wallpaper willen...

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, zojuist de video review van Gamespot.com gekeken, en ik moet zeggen dat ik deze game wil.
    Even afwachten of m'n bankrekening het toelaat... ;)

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de NTSC versie, en het is echt onnoemelijk moeilijk. Hoewel ik in het begin wel lekker ging zijn er ook echt stukken bij met een 'Ninja Gaiden maar dan een graadje 10 moeilijker' niveau. Voor de rest wel heerlijke combat, en het speelt echt heel lekker weg.

Jammer alleen dat ik RE4 op dezelfde dag binnenkreeg, nu ligt DMC een beetje zielig in mijn kast :p

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zeker een pittige game, maar het is wel te doen na wat oefenen. Ben nu op hard aan het spelen en ook dat gaat wel lukken haha. Wat ook erg helpt is dat je alles houdt als je op een moeilijker niveau gaat spelen.
    Gelukkig is DMC3 ook weer net zo cool als deeltje 1 ( vind hem zelfs beter als 1 ) en ook al is Dante jonger als in deel 1, dat wil niet zeggen dat hij nog geen bad-ass is. De filmpjes zijn nog veel meer over-the-top dan in deel 1, alleen de intro al.....smullen!

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    mijn broer heeft pas devil may cry 3 gekocht,ziet er enorm cool uit,maar ik heb de tijd nog niet gehad om het te spelen, ben bij chaos theory en timesplitters 3 bezig,maar ik ga binnekort eens volle bak beginne met dmc3, 1 was ook al bom,en deze ziet er nog veel sneller en cooler uit,maar of hij beter is weet ik nog niet,binnekort eens zien

Deel Deze Pagina