[PC] Devil May Cry 4!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 14 sep 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2

Ontwikkelaar:Niet bekend
    Uitgever: Capcom
    Nederlandse uitgever: Niet bekend
    Releasedatum: TBA
    Genre: Actie
    Platform: PlayStation 3
    Online speelbaar: waarschijnlijk niet
    Aantal spelers: Niet bekend
    Minimum leeftijd: Niet bekend

Na het voortreffelijke Devil May Cry 3, komt Capcom met een nieuwe game waarin Dante de hoofdrol vervult. Net zoals al vele andere franchises, maakt deze echter de overstap naar de PS3.

:cool:

Dat zijn de legendarische woorden waarmee Devil May Cry 4 begint. Dante is terug in de hoofdrol met een reeks nieuwe moves die er nog altijd even cool uitzien zoals we gewoon zijn uit deel 1. Dante zelf ziet er ondertussen al veel angstaanjagender uit. De in-game beelden beloven alvast veel goeds.

Screens:

Ik ben een echte fan van devil may cry, dus laat maar komen die hap:):)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja fan ik heb nog nooit gespeeld wel gehoord dat deel 1 super was en deel 2 ja erggggg wat minder was. Deel 3 was wel oke.. Maar lijkt me wel een vette game zonde voor mij dat hij niet op de xbox (360) komt.

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Serie waar ik met mijn handjes helaas nog niet aan heb gezeten. Main character ziet er wat ouder uit, vind ik jammer. Als jongere gast zag ie er veel bruter uit.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Deel 1 was inderdaad bom!!! deel 2 heb ik nooit gespeeld en zal ik ook nooit spelen ,deel 3 ben ik mee bezig:)(mijn broer vind hem even goed als 1,net als velen anderen:)), en ja spijtig dat hij niet op xbox 360,maarja, dat gaat bij velen games zoo zijn. Koop beide consoles:), ik zou deze games nooit willen missen, ik ga xbox 360 kopen voor games als gears of war, games van rare, en noem maar op,maar ook vooral voor het online gedeelte, maar ik weet nu al dat de xbox 360(voor mij dan persoonlijk) nooit zoveel en goede singleplayer games gaat hebben als de ps3(misschien vergis ik me,maar al mijn favoriete games komen op de ps3 uit,nogmaals, persoonlijke mening van me)
    Maar games als Lost oddysee, en ninity nine nights...zeggen me op xbox 360 ook enorm veel...:)(en nog zovelen games die moeten komen, voor beiden plaftorms)...

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nog nooit gespeeld dit spel. Ik moet zeggen het ziet er wel next-gen uit. Boss jij zegt dat de ps3 meer singleplayer games gaat hebben en de 360 meer multi.. Ik ben het daar tot nu toe mee eens. Maar Kijk eens naar Oblivion,Saints Row,Fable2? en Kameo. Dat zijn ook goede singeplayer games. Maar de beste zijn er wel op de Playstation. Kijk naar Metal Gear en je begrijpt wat ik bedoel. Maar er komen vast nog meer singeplayer games uit voor de Xbox360.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk,maar ik hoop voor microsoft dat ze enorm veeeeel laten zien dit weekend op de tgs, want ik zit op het moment meer met de ps3 in mijn hoofd dan de xbox 360, en dat is toch niet normaal, xbox 360 komt binnen 2 maanden al uit,ik moet aan de xbox 360 denken,maar Sony komt altijd met iets op de proppen, wat me enorm fel boeit(persoonlijk dan he) en ja... Het doet me zelfs zoooo fel twijfelen om een xbox 360 te kopen en terwijl gaat mijn broer al een ps3 kopen, zou toch te zot zijn, als ik dan ook nog een ps3 ga kopen,maarja, ik zal waarschijnlijk wel voor de xbox 360 gaan, en ik speel gewoon de beste games uit op mijn broer zijn ps3. En misschien koop ik achteraf een kleine ps3 bij(bij elke playstation is er een kleine versie gekomen:))

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit eens op gammo of gamekings een ingame filmpje gezien van devil may cry 3. Ik vond dit er wel gaaf uit zien, snelle actie's, beetje ninja gaiden. Alleen jammer dat hij niet voor xbox is, misschien toch tijd om als ik geld heb na de X360, een ps2 aan te schaffen, voor een aantal leuke singleplayers, deze en natuurlijk de MG-serie, ONNie Boss :p:p.

greetz wooly

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, die goede oude ps2:D:D
    Edit: doeme he, nu heeft DA M@ster een mooiere avatar dan mij!!! :D 8) ,hehe, echt wel een coole avatar dat hij heeft...
    Ontopic: devil may cry 4 ziet er gewoon prachtig uit,hopelijk vrijdag meer nieuws...:)

Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey boss, het begint mij op te vallen dat we qua PlayStation games bestwel een beetje heel errug dezelfde smaak hebben (Metal Gear Solid, Final Fantasy, Resident Evil en nu weer Devil May Cry) :9:cool:

Naast MGS4 is Devil May Cry 4 voor mij alleen al DE rede om een PS3 aan te schaffen :9
    Devil May Cry....ik heb ze alledrie en ook alledrie uitgespeeld, werkelijk waar topgames :D Deel 1 was fenomenaal, deel 2 idd iets minder (dat vinden overigens de meeste fans van de serie) maar deel 3 maakte het weer helemaal goed ! :)

Dante is een van mijn favoriete gamecharacters, ik weet niet maar die gast heeft gewoon iets....en hiermee bedoel ik zijn karakter, hoe ie loopt, hoe ie praat (GE-WEL-DI-GE one-liners :9), gewoon het totaalplaatje. Vooral in deel 3 heb ik me soms echt kapot gelachen om de opmerkingen die ie maakt, dat zijn dan van die korte zinnetjes met een hoop humor erin weet je wel ("Dude, my father wasn't so hideous. Can't you tell by just looking at me ?" *Dante bekijkt met een brede grijns zijn spiegelbeeld wat reflecteerd in zijn eigen zwaard* Fenomenaal gewoon, echt je moet het zien om te begrijpen wat ik bedoel ! _O_ :D )
    Dat kwam overigens met name omdat ie in deel 3 een stuk jonger is als in eerdere delen (een prequel dus), en ik vind dat ze dat ontzettend goed gedaan hebben. Hij oogt niet alleen een stuk jonger, maar hij gedraagd zich er ook daadwerkelijk naar :9

En jah gewoon het verhaal, zijn stoere (maar vooral ook serieuzere :9) tweelingbroer Virgil, de omgevingen, de actie, de tussenfilmpjes....allemaal zo ontzettend gaaf gedaan :D

Aan de screenshots te zien is Dante nu idd weer een heel stuk ouder, en hij oogt ook veel serieuzer. Ik denk dan ook dat dit nieuwe deel zich qua tijdsvlak weer na deel 2 gaat afspelen, of in ieder geval ergens in die richting. Dante ziet er in ieder geval wel ouder uit als in deel 1 lijkt het :)

Nja wat maakt het ook uit wanneer het zich afspeelt, ik weet zeker dat dit een vette game gaat worden :cool: Als je ziet wat ze nu al aan vijanden, sublieme moves en snelle actie tegelijk tevoorschijn weten te toveren op die goeie ouwe PS2....dan kan dat op de PS3 gewoon echt niet misgaan, dit in combinatie met nog veel vettere graphics natuurlijk ! :D

Dit zijn gewoon games waarvoor ik me niet ga beperken tot alleen een X360....die komt zeker te weten met goeie games en ook zeker te weten in mijn kamer te staan in november. Maar ik durf er mijn maandsalaris op in te zetten dat de PS3 ons ook niet teleur gaat stellen, die ga ik dan ook gelijk halen zodra ie uit is :)

Devil May Cry 4 : voor mij de PS3 game waar ik het meest naar uit zit te kijken ! (scheelt niet veel met MGS4 hoor :9)

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Hehe, cool cool. Alleen heb ik devil may cry 3 nog niet uitgespeelt, ik ben pas begonnen ermee(heb niet de tijd gehad om het uittespelen, ik wil het op mijn gemak uitspelen...:)) En 1 vond ik dus echt bom he! Ik heb de game 2 keer uitgespeeld, en fuck man, wat een game, het verhaal, de cutscenes, alles was gewoon af. Mijn broer vond 3 even goed, net als jij vind dat 3 het terug volledig goed vind, dus ga ik zeker 3 nog uitspelen(was ik zowizo van plan:))

11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn die screens zijn cool ik hoop dat het weer erg cool gaat worden alleen zo had ik Dante's gezicht niet echt verwacht.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, ik vind dante's gezicht wel cool eigelijk:), hopelijk word er morgen een trailer vrijgegeven...:)

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    nah, niet zonde dat ie niet op de 360 komt.
    Consoles moeten gewoon bepaalde exclusives houden, vind nu al dat er teveel geport wordt.
    Exclusives moeten ervoor zorgen dat iemand voor dat spel (of spellen) een bepaalde console koopt, dat zorgt er meteen voor dat de kwaliteit van zo'n spel veelal hoger ligt dan die van een multi-platform game (uitzonderingen ala splintercell daargelaten natuurlijk)
    Kijk maar naar de spellen op de huidige consoles, de beste spellen (dit betekent helaas niet altijd de meest verkochte) op de diverse consoles zijn vaak exclusives.
    Hoe dan ook, ben toch van plan om een PS3 te kopen.
    En na het fantastische eerste en derde deel komt ook DMC4 zeker in mijn collectie, samen met o.a. Killzone 2 is dit 1 van de spellen waarvoor ik een ps3 ga aanschaffen.

Dante is gewoon een vreselijk tof-over the top character. Kwa attitude characters op de ps2 vind ik alleen Kratos toffer.
    Plaatjes zien er erg goed uit, zonder twijfel een potentiele topper.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,daar noem je ook wel iemand, Kratos:D. Die kerel is zoooo stoer, is gewoon niet normaal, maarja, totaal anders als Dante he.:)

15. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik vind de avatar van jou gave, tenminste, hij lijkt stoerder en heeft een mooiere kleur. Hij mocht wel wat vierkanter van mij. ;) (slijm slijm.. hahah 8) )

greetz wooly

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    MGS4 en DMC 4 zien er op de shots leuk uit, maarja wie zegt me dat het ingame is :). Geloof het als ik het zie. Mocht het er echt zo gaan uitzien eind volgend jaar, en echt ps3 exclusief zijn dan moet ik er eens over gaan nadenken :).

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe:),wees maar zeker, dat mgs4 ingame is:),morgen een ingame trailer, en hideo kojima werkt alleen met ingame shots dus(nooit cgi...)... En devil may cry 4, er is normaal dit weekend ook een ingame trailer van, dus we zullen zien of het echt ingame is deze shots...:)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet als je die eerste screen ziet kijk hij wel erg..... :p

Maarja misschien word het wat, als het mij vraagt is het gewoon uitmelke uitmelke en uitmelke.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Uitmelke :confused: ,wow kerel, dan noem jij wel heeeeeeeeeeeeeeel veeel games uitmelken(hoeveel series zijn er wel niet...)
    Dus mgs4, de zoveelste gta game,...enzo is ook uitmelken...? Devil may cry 3 was enorm goed(1 was ook supergoed, 2 was minder,maar met 3 was het terug volledig goed gemaak,waarom dan geen sublieme(?) devil may cry 4??)
    Ik snap echt niet dat er hier iets uitgemelkst aan is?? :confused: ,als je tombraider,...enzo dan bekijkt... _0/

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Super games die uitbreiden noem je geen uitmelkerij. Dan verdien je geen Gamer Glorie. Kijk eens naar Halo 1, Die heeft ook een ijzersterk vervolg gehad en het zelfde geld voor de GTA Series en Metal Gear.

@Boss: Tja.. Jij hebt ook een mooie ava;)

Deel Deze Pagina