Hey boss, het begint mij op te vallen dat we qua PlayStation games bestwel een beetje heel errug dezelfde smaak hebben (Metal Gear Solid, Final Fantasy, Resident Evil en nu weer Devil May Cry)
Naast MGS4 is Devil May Cry 4 voor mij alleen al DE rede om een PS3 aan te schaffen
Devil May Cry....ik heb ze alledrie en ook alledrie uitgespeeld, werkelijk waar topgames Deel 1 was fenomenaal, deel 2 idd iets minder (dat vinden overigens de meeste fans van de serie) maar deel 3 maakte het weer helemaal goed !
Dante is een van mijn favoriete gamecharacters, ik weet niet maar die gast heeft gewoon iets....en hiermee bedoel ik zijn karakter, hoe ie loopt, hoe ie praat (GE-WEL-DI-GE one-liners ), gewoon het totaalplaatje. Vooral in deel 3 heb ik me soms echt kapot gelachen om de opmerkingen die ie maakt, dat zijn dan van die korte zinnetjes met een hoop humor erin weet je wel ("Dude, my father wasn't so hideous. Can't you tell by just looking at me ?" *Dante bekijkt met een brede grijns zijn spiegelbeeld wat reflecteerd in zijn eigen zwaard* Fenomenaal gewoon, echt je moet het zien om te begrijpen wat ik bedoel ! )
Dat kwam overigens met name omdat ie in deel 3 een stuk jonger is als in eerdere delen (een prequel dus), en ik vind dat ze dat ontzettend goed gedaan hebben. Hij oogt niet alleen een stuk jonger, maar hij gedraagd zich er ook daadwerkelijk naar
En jah gewoon het verhaal, zijn stoere (maar vooral ook serieuzere ) tweelingbroer Virgil, de omgevingen, de actie, de tussenfilmpjes....allemaal zo ontzettend gaaf gedaan
Aan de screenshots te zien is Dante nu idd weer een heel stuk ouder, en hij oogt ook veel serieuzer. Ik denk dan ook dat dit nieuwe deel zich qua tijdsvlak weer na deel 2 gaat afspelen, of in ieder geval ergens in die richting. Dante ziet er in ieder geval wel ouder uit als in deel 1 lijkt het
Nja wat maakt het ook uit wanneer het zich afspeelt, ik weet zeker dat dit een vette game gaat worden Als je ziet wat ze nu al aan vijanden, sublieme moves en snelle actie tegelijk tevoorschijn weten te toveren op die goeie ouwe PS2....dan kan dat op de PS3 gewoon echt niet misgaan, dit in combinatie met nog veel vettere graphics natuurlijk !
Dit zijn gewoon games waarvoor ik me niet ga beperken tot alleen een X360....die komt zeker te weten met goeie games en ook zeker te weten in mijn kamer te staan in november. Maar ik durf er mijn maandsalaris op in te zetten dat de PS3 ons ook niet teleur gaat stellen, die ga ik dan ook gelijk halen zodra ie uit is
Devil May Cry 4 : voor mij de PS3 game waar ik het meest naar uit zit te kijken ! (scheelt niet veel met MGS4 hoor )
Laatst bewerkt: 15 sep 2005