Deze titel maakt nieuwschierig!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door T-box, 29 jul 2002.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een paar verschillende vraagjes onder een thread. Je moet zuinig zijn met die dingen.
    Weeet iemand of er ook DVD rekjes zijn zoals er voor CD's al zijn. Ik houw die dingen liever in de doosjes nl.
    Heeft iemand nog een creative set te koop? (dtt3500, 5300+receiver, 5700)
    De exticy wordt vaak aangeraden als goedkope receiver maar ik las in PU dat er ook een geluidskaart in zit. Er zit toch al een in de Xbox das toch dubbelop?:confused:

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt de geluidskaart er apart bijgeleverd!!
    En anders is het idd dubbelop!!
    En er zijn al dvd rekjes..
    kan je volgens mij wel bij de v&d kopen...

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    dvd rekjes kan je overal kopen hoor...

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de creative 5700 inspire (niet te koop hoor), is een prima dinkie

5. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Apart bijgeleverd?!!?

Wtf lul je :+, de geluidskaart/decoder enzo zitten in 1 behuizing, alleen kan je de geluidskaart niet gebruiken zonder, hou je vast, een pc!!!!, tis nl. een geluidskaart voor pc :D

Maar ff zonder dollen, dat ding sluit je aan via USB en er zit een extrerne power adapter bij, vandaar hij ook als losse decoder is te gebruiken, volgens een review is de ingebouwde decoder beter dan sommige hifi en ook duurdere decoders, en hij kost €200, een losse decoder al gauw €250 en >, dus hij is het best waard om te kopen :)

Ook zijn die creative speakers wat goedkoper dan hifi speaker setjes (ook een stuk minder kwaliteit natuurlijk, maar prijsverschil is zo'n 100/350 pleuro)

Laatst bewerkt: 29 jul 2002

Deel Deze Pagina