1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Diablo 3 Blizzard's nieuwe MMO voor de 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Er wordt al druk gespeculeerd over nieuwe games van Blizzard die mogelijk op de Xbox 360 kunnen komen. Zo zijn World of Warcraft en andere warcraft varianten al vaak genoemd.

    Er is ook bekend dat er gewerkt wordt aan een nieuwe Diablo door Blizzard. Het is makkelijk een gerucht de wereld in te helpen dat Diablo 3 op de Xbox 360 komt, maar nu heeft het gerucht iets meer kracht bij gekregen. Op een forum stond dit:
    Dus...een MMORPG voor de Xbox 360 in de stijl/sfeer van het coole spel Diablo, gemaakt door de makers van de meest succesvolle MMORPG van de laatste jaren [WoW dus]. Klinkt erg goed, maar zal het waar zijn?

    Het forum waar het staat.

    speculeren maar!! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dus alleen de maandelijkse kosten van XBox Live? OMG Cool!

    Ga ik cker kopen! Ken de vorige Diablo's niet maar ik wil hem cker gaan kopen.

    Zijn er al video's, screens, game info enz?
     
  3. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we het hopen ! 8)

    diablo 1 en 2 zijn gewoon nog steeds wereldspellen ( ik speel diablo2 overigens ook nog regelmatig)

    mjaa het zijn maar geruchten.. Maar het zou goed zijn voor de xboxfanaatjes dat er een goede mmorpg op live te spelen is.
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ja want die MMORPG's op de PC dat is altijd niks nieuws meer.

    Verder lijkt mij iets als Auto Assault op de 360 ook wel cool.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hey,

    Thanks voor je PM Wooffa.. Ik kon die thread van Fardo eerst ook niet vinden omdat Diablo niet in de titel staat.. :+

    Maar goed aangezien het om ongeveer hetzelfde gaat, gaan we in deze thread verder.

    Dus als je nieuws hebt wat daar nog niet in vermeld staat kun je het daarbij voegen.

    Thanks.. :)

    -Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina