[PC] Diablo 3 [en 2 + expansionpack]

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 19 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Op de website van Blizzard is te lezen dat ze iemand zoeken die leiding kan geven aan het team wat de Diablo spellen heeft ontwikkeld. Buiten dat deze persoon veel ervaring en kennis moet hebben van games in het algemeen wordt het nadrukkelijk gevraagd naar experts op het gebied van RPG's. In feite houdt dit in dat Blizzard op zoek is naar iemand die met de makers van Diablo een nieuwe RPG kan maken, grote kans dat dit dus Diablo 3 zal zijn.

Met World of Warcraft bijna in heel de wereld te koop is het voor Blizzard tijd om naar de toekomst te kijken. Naast Starcraft: Ghost wat ontwikkelt wordt door een andere studio heeft Blizzard namelijk nog geen andere spellen bekend gemaakt.
    Op gamespy.com (niet de minste site!) staat ook al (hele minimale) informatie :) http://pc.gamespy.com/pc/diablo-iii/

Ik was en ben nu weer hard verslaafd aan Diablo 2 - Lord of Destruction. Dat is ook 1 van de weinige spellen die ik origineel heb gekocht.
    Post hier wat je van Diablo vindt of show je character e.d.

Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat ze D3 uitbrengen. Zelf ben ik echt maanden bezig geweest met Diablo 2 en ben nu weer opnieuw begonnen. just loved that game.

3. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    diablo 2 was best leuk... maar om nou na een rpg weer een rpg te gaan uitbrengen.... beetje nutteloos... ik hoop dat ze weer een warcraft gaan uitbrengenof iets in die trant

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm....dat hij op gamespy staat hoeft niks te zeggen. Vanmiddag een beetje in het archief gekeken van zowel zulke sites als XBW. Stonden er nog games tussen die half 2003 zouden uitkomen. Nooit meer iets van gehoord :) Maar een titel als Diablo zal natuurlijk een vervolg hebben [vind ik O-) ]. Echt zo'n spel die voor het oprapen ligt om weer een keer nieuw leven in te blazen.

Noujah, wieweet wat het wordt. Het is alweer een tijd geleden sinds de laatste Diablo, en je kunt niet zeggen of dit spel qua kwaliteit doorgaat waar het gebleven is. Kijk naar The Settlers [jaja, raar voorbeeld]. Het is helemaal niet meer te zien dat HoK tot een van de X aantal Settlers behoort. Het is tegenwoordig zo onvoorspelbaar. Hij zou zomaar op de Xbox2 uitkomen *)

Oh...en Tom. Waarom verwachtte ik al dat jij deze thread had gemaakt toen ik alleen al de titel las. ;)

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 1 kapot gespeeld en deel 2 heeft ook gezorgd voor heel wat hack and slash avonturen. Ik kijk dus zeker uit naar een deel 3! :D

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Diablo2 ruleerde de pan uit dus hopelijk komt ie.

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    hoop wel dat die dan op de xbox2 uit zal komen, misschien leuk voor launch game. Anders moet ik een nieuwe pc aan gaan schaffen ben ik bang :mad:

8. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nog iemand zoeken om de job in te vullen en er dan pas aan beginnen, dan zal het nog jaren duren voor het uitkomt...

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ik het de laatste tijd alleen maar over Diablo 2 heb als het om pc games gaat dan. :D
    Iedereen moet ff Diablo 2 - LoD kopen en dan gezellig met z'n alleen online 8) (nog geen 10 euro op gcshop.nl)

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb diablo 2 een tijdje gespeeld!!heel lang maar nou ja ik had hele hoge lvls zoals 80 90 etc was wel cool!

ik kijk erg uit naar diabloIII

11. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat we D3 krijgen. Ik heb D2 LoD zo'n 2 tot 3 jaar gespeelt. (Niet non-stop natuurlijk maar na ongeveer 3 jaar was ik er op uitgekeken.)

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hopelijk komt ie uit na me studie, want diablo 2 was niet goed voor me studie resultaten.

13. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensne op dit forum die Diablo op de pc spelen?

ik wel iig.. ik speel deeltje2+expansion

anyway ik ben dus opzoek naar diablo buddies iemand zin om een keer wat te spelen? ik ben net weer opnieuw begonnen.. dus zit nog n act1

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet em reinstallen want kan niet naar internet komen maar kan me key niet meer vinden :/
    Nee ik vraag niet om een andere van jullie :p.

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat ik nog wel zie gebeuren:

Diablo Online

dus een MMORPG van Diablo,
    ik zelf heb nooit diablos gespeeld (is een klein beetje vóór mijn tijd, ik was indertijd namelijk helemaal verslaafd aan RTS en niet aan RPG) maar ik heb echt zo'n idee dat zoiets nog wel komt, zo'n diablo online

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kopen dan :), diablo2 + uitbreiding bij bol.com voor 20 euro ofzo, nog steeds mega populair op internet :).

17. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    diablo 2 is ook gewoon erg verslavend .. ook ik speel het nog altijd regelmatig... niet altijd op inet maar lekker singleplayer :)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek gewoon een normale maphack die ik in singleplayer wil gebruiken (lvl 28 amazon) maar al die dingen geven errors 8).
    Denk je van ik gebruik maphack in singleplayer geen probleem toch mijn keuze wat ik in singleplayer doe krijg ik er geen enkele aan de praat :+.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb Diablo ook niet veel gespeeld. Begon me pas aan (action) RPG's te wagen sinds Baldur's Gate op de Xbox. :)
    Ben geen pc gamer anders had ik deze game alsnog flink wat lopen spelen.
    Misschien over een tijdje als ik wat meer tijd heb maar weer eens aan beginnen.

/Mod Nu dat Diablo 3 een aantal jaar is aangekondigd is er een nieuw topic waarin we verder gaan: klik

Voor Diablo 2 gaan we hier verder :).

Slotje - Pegas

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina