1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga eindelijk met Diablo vechten met me (2e) Crusader. Nu toch maar verder op expert i.p.v. master gegaan. Plus een OP weapon dat flink helpt toevallig. :9
    Act 5 here I come! \o/
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    6 dan, was ff uit mn hoofd.
    dat is nog zo dus? Jaar geleden begonnen met mn char en sinds kort weer opgepakt, met ros. Geen idee welke difficulty ik dus heb gekozen. Je kan enkel nu kiezen tussen normal en torment, verder staat er helemaal niks. :) dus wat boeit het als je doodgaat als je geen hardcore doet? Volgens mij nog steeds niks.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Normal/hard/expert/master/torment.... ik weet niet wat voor gehackte versie jij speelt.

    Storymode/adventure mode & Softcore/hardcore.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het boeit inderdaad niks als je op normal/softcore speelt. Kost je alleen repairkosten. Je hebt de volgende difficulty levels: Normal - Hard - Expert - Master - Torment I t/m VI.

    Elke lastiger difficulty geven extra bonussen zoals XP/Gold boost, waarbij in Torment je zelfs exclusieve set pieces kunt looten.

    Maar gewoon lekker de game ff rustig oppakken. Speel een eind weg en kies de difficulty die bij je past.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Dus als je geen hardcore doet, wat 80% van de community doet, boeit het dus geen reet als je doodgaat. :p
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel meer mensen spelen hardcore sinds 2.0 dus dat kan wel eens hoger liggen.
    Niet gigantisch maar toch.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zie veel mensen in mn list op HC spelen. Erg kut want ik wil alleen SC spelen. :+

    Volgens mij zijn Rifts ook niet verstandig op HC. Aangezien je niet weet wat je tegenkomt.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Ik vind Act V tot nu toe geniaal trouwens :D Nu bij Urzael.
     
  10. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Bedankt voor de tip!

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat moet ik me trouwens voorstellen bij die adventure mode??? Ik heb er wel wat over gelezen, maar niet veel. Kan je er bijvoorbeeld in met je bestaande chars en wat kun je zowel doen??? Wat voor verschil is het bijvoorbeeld met de rest van de game.

    Heb overigens Act V klaar nu, maar nog niet echt zin om door te levelen. Ben level 67, bijna 68, maar geloof het nu wel even. Wel al een leuke legendary gehad en aantal goede yellow's.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Adventure mode = Farmen.

    De game geeft je per Act 5 objectives(bountys), Kill skeleton king, doe deze side quest etc. En wanneer je alle objectives hebt gedaan krijg je een bonus, wat altijd een cube is geloof ik. De cube moet je gewoon zien als een kist met goede loot. In adventure mode kan je ook andere dingen looten zoals hearthshards en rift stenen. Met 5 rift stenen mag je een rift run doen. Een rift is een toffe dungeon met random mobs op een random map. Die hearthdingen mag je omruilen voor rotzooi.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt!!! :thumbs:
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    http://eu.battle.net/d3/en/item/bottomless-potion-of-kulleaid

    Kulle-aid _O_

    Waar komen die potions vandaan?
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Wtf wat gebeurt er, m'n zwaard is opeens van normaal naar een zieke lightning zwaard getransformeerd met hogere damage..hoe dan?
    EDIT: ik snap dus echt niet wat er met mn zwaard gebeurd is. Mja het zal wel 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  17. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk level en waarom draag je in godsnaam een normaal zwaard?

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Ben lvl 67/66 maar had geen normale, ik had een rare, en die is opeens in een magic veranderd met allemaal lightningshit eromheen. Ik zweer je. Watskebeurt. 8)
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Morgen maar torment 2 doen. Torment 1 is nu te easy geworden. Gaat lekker op deze manier. 2 dingen kunnen vervangen, nieuwe rare ring en legendary shoulders. 441k dps buffed en 4.2m toughness.

    En ik blijf erbij, adventure mode is gewoon koning _O_
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Val bijna in slaap in Torment 1. Mobs hebben gewoon te veel health.

    Heb je Expert en Master eerst moeten farmen voor een lange periode? Ik ga niet dood op Torment 1 maar het wilt maar niet opschieten met 7 mil health white mobs etc.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014

Deel Deze Pagina