1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hopen dat het wat wordt! Die diehard D2 spelers waren iig niet te spreken over de gameplay.
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Waar baseer je dat op?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gelezen op diverse fora.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Werkt heb pvp systeem van diablo 2 zoals wow?

    Met (honor)rank systemen exclusieve weapons etc?
     
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er ook weer "runes" in diablo 3 voor?
     
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is begrijpelijk, hoe ''dieharder'' de gamers zijn met d2 hoe minder ze tegen de vernieuwingen/veranderingen van het nieuwe deel kunnen. Dat is het nadeel van 1 spel teveel spelen:lol:
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee helemaal niet. PvP kwam ook weinig voor in de game. Je kon wel de oren verzamelen van gasten die je gekilled had ;)

    Ik ben het na het kijken van de gameplay video's er ook niet mee eens. Het is qua gameplay misschien wel iets minder, maar dan is het nog steeds een top game toch?
     
  8. danielo

    danielo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zelf niet goed hoe het zit met normale runes. Wel weet ik dat er "skillrunes" komen:

    "Skill Runes are skill-modifying items that are randomly dropped by monsters and used across all classes. They can be attached to each skill like an item, often completely changing the gameplay of each skill. "


    Klinkt mij iig wel goed in de oren
     
  9. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn computer specificaties al bekend?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nope. Maar ga er maar vanuit dat het niet 't minste wordt wat je nodig gaat hebben :p
     
  11. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ongeveer het eerste spel dat ik speelde, jeugdherinneringen. Diablo 3 wordt hopelijk wel vet
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet zo bekend met Blizzard games? :+ Die draaien meestal op poepsimpele computers. Zeker een spel als Diablo ( 3 ).
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat willem zegt. Grafisch is het ook niks geweldigs. Sowieso geen 3D engine scheelt al een hoop.
     
  14. surui321

    surui321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit deze game al heel lang te volgen. Het is echt jammer dat ze maar zo weinig loslaten. Ik heb zelf een langen tijd diablo 2 gespeeld. Erg verslavend. _O_ Er is trouwens alweer nieuwe informatie. Zoals de nieuwe class wizard dus je moet je startpost weer even editen ;)
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik vanavond even doen, en die class is al heel lang geleden bekend gemaakt. Kijk maar even een paar pagina's terug.

    En om Hans Teeuwen even te quoten: 'Ik moet helemaal niks!'
     
  16. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve als je MOET schijten, dan MOET je wel.:+

    Maar 't is gewoon een geweldige game, heb Diablo II nog steeds op de computer staan met de uitbereiding. Verheug me ook echt op Diablo III. En hoop toch echt dat mijn computer de game aan kan.
     
  17. surui321

    surui321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje normale computer hebt dan kan die het wel aan. Bij Blizzard games heb je vaak geen goede pc nodig. (werd volgensmij al eerder gezegt)
    En ja... de graphics zijn niet erg goed maar toch mooi. Als je je computer een beetje netjes hebt gehouden dan lukt het vast wel ;) Of hij moet echt 10 jaar oud zijn...
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PC zal hem als het goed is wel moeten aankunnen, maar zal er ook niet zoveel problemen mee hebben als ik een nieuwe videokaart zou moeten aanschaffen. (verwacht ik niet mjah je weet maar nooit)
     
  19. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, daarom het woordje toch ertussen. Is ook wel een beetje onduidelijk.
     
  20. surui321

    surui321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel gewoon dat het geen bijv. Gears of war 2 graphics zijn maar het is toch mooi ;)
     

Deel Deze Pagina