Hallo mensen, Wie speelt hier allemaal Diablo II LoD over internet en ook alleen Hardcore. Voeg je accounts hier toe plz:
Ben net weer gestopt...speelde altijd hardcore. Toen mijn lvl 88 MF sorceress doodging had ik geen zin meer account: Darxhadow
Hallo mensen, Het vervelende is ik kan niet meer spelen omdat ik patch 1.10 niet gedownload krijg. Hij zegt dan "patching drivers were not installed". Ik stuur mails, ben op het forum gaan kijken maar nee hoor geen antwoord. Tot dan dus geen Diablo LOD SrrY guys Kelovitz
Online shops are your friends, use 'em! Niw, ik heb het spel ook, alleen speel ik hem de laatste tijd niet meer zoveel. Na 2 jaar van spelen ben ik het eindelijk zat geworden.
`BESTELD !!! over 5 daagjes ga ik heer destructie slopen... ofzo mn nick zal zijn ehhhm... TheRealMcenzy
acc: Dagloper verder: 1.10 = shit nou da was het wel, ga maar weer eens op zoek naar een game die nog wel mogenlijk is te spelen zonder de beste stuff. mijn amazon, met windforce 7% ohm, perfect gaze, redelijke shaft, perfect sting of ears, perfect manaheal ring, laying of hands, highlord's amulet, en een gele ring(100 to ar, 6 ll, 3 replence life) ze ownde in 1.09.... in 1.10 gaat het wat lastiger . Cows zijn btw nog steeds goed te killen met deze lvl 80 amazon. heb btw nog 2 290 psn dmg small charms nogid. Ik geef er een unid stormschield voor