[Overig] Diablo III Overthrown Polystone Diorama

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door unbrained, 23 okt 2014.

1. unbrained

unbrained New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Leden,

Bij deze bied ik te koop aan mijn Diablo III Overthrown beeld. Net iets te veel in impuls gekocht, en ik kan het geld anders beter besteden. Heb wat fotootjes van t beeld erbij gevoegd. Tis uiteraard een limited edition, lang geleden uitverkocht in de pre-order al, 750 van gemaakt (genummerd onder de base) , en allemaal hand painted dus allemaal "uniek".

Over t beeld zelf, helemaal compleet, het betreft de normale versie, lang, lang geleden besteld met het oog op "als ik ooit mijn eigen huisje krijg". Nu heb ik mijn eigen huisje, en ik kan er toch geen goed plekje voor vinden.. :p Hij is denk ik bij elkaar misschien een maand uit de doos geweest (heb m wel al sinds de release in mijn bezit, pre-order). Geen beschadegingen e.d. zoals op de foto's te zien is. :) Batterij op de foto is ter indicatie van de grootte, hij is wel huge. :p

Heb ook overweegd om hem op ebay te zetten, echter blijft verkoop in Nederland uit en daar gaat mijn voorkeur toch wel echt naar uit, het liefst dat hij opgehaald wordt door het gewicht (23kg in verpakking). Mocht er interesse zijn stuur me gerust een PM!

Deel Deze Pagina