1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    [​IMG]

    [gb]The story so far & gameplay overview[/gb]


    "De Diablo-games behoren volgens velen tot de beste pc-games ooit gemaakt. De hack & slash-actie vormt voor vele westerse rollenspellen nog altijd een groot voorbeeld en een bron van inspiratie. Voor het eerst in twaalf jaar is er een Blizzard-game voor een spelcomputer. Blizzard presenteert... Diablo III!

    Diablo III is een feest der herkenning voor de echte fans. Een hoop legendarische karakters uit de vorige games maken wederom hun opwachting in Diablo III. Zo is Deckard Cain, de belangrijke raadgever uit Diablo 1 en 2, wederom van de partij. Een zwaar verouderde Cain speelt een belangrijke rol in Diablo III.

    Nadat de duivel, Diablo, is verbannen in Khanduras, hebben de Horadrim-helden niets meer om te ondernemen. Het dorpje Tristam, dat gesticht is bij de tombe van Diablo wordt verlaten en blijft leeg achter. Het spookdorp wordt overgenomen door Leoric, een lord uit het oosten. Het benoemd de tombe tot een Zakarum-tempel en stelt Lazarus aan tot beheerder. Onder de invloed van Diablo ontvoert Lazarus de zoon van koning Leoric. Het kind is nu onder de invloed van de duivel.

    Teruggekeerd van de oorlog ziet generaal Lachdanan geen andere mogelijkheid dan Leoric te vermoorden. Leoric komt echter terug als de Skelleton King en zo is Tristam weer de hel op aarde. Meerdere malen heeft Diablo geprobeerd iedereen op aarde te onderwerpen, en steeds weer was er een held die hem kon stoppen. Nu is Diablo terug met een plan dat duisterder is dan ooit tevoren!

    In Diablo III krijg je de keuze uit vijf karakterklassen: de Barbarian, Monk, Witch Doctor, Wizard en Demon Hunter. Hierbij kan er voor het eerst tussen het mannelijk of vrouwelijk geslacht worden gekozen. Elk karakter heeft zijn eigen unieke vaardigheden en eigenschappen. Daarnaast speelt het sterker maken van je karakters en vinden van krachtige wapens wederom een belangrijke rol.

    In de online modus kunnen maximaal vier spelers gelijktijdig de verschillende uitdagende levels doorlopen. Hierbij is een balans van aanvallende krachten, ondersteunende strijders en personages met krachten om medestrijders op te lappen van een groot belang.

    Tijdens het spelen van de game vergaar je betere wapens en kleding. Hierdoor word je niet alleen sterker tegen de hordes monsters, maar kan je ook beter voor de dag komen in de spelers-versus-speler-spelmodus (PvP). De PvP van Diablo III vindt plaats op afgesloten pleinen in The Sanctuary. Voor de prestaties in de PvP-arena verdien je punten en titels om iedereen te laten zien hoe goed je wel niet bent!"



    [gb]Trailer, changes & vignettes[/gb]
















    [gb]Critics reviews[/gb]

    "Diablo 3 on console is one of the best co-op games money can buy. It swings smoothly from easygoing to intense, with perfectly paced pockets of downtime, and is capable of swallowing entire evenings in a single, voracious gulp. It's a Lego game for loot-hungry grown-ups and it gets better with every player you add. If you have co-op partners who would also enjoy it, this version is an essential purchase. If you don't, it's still easier to recommend than the PC game; almost as slick, even more flexible and usable and without that troublesome always online requirement. Diablo 3 is a bold, bloody, opulent romp built around a ruthlessly simple distillation of action role-playing. It's perfectly comfortable in its new home on consoles, and so is Blizzard." - 9/10 Eurogamer

    "Strange though it may sound, this port is the definitive version of Diablo III. By removing the auction house and adding in offline play, local co-op, and an effective console control scheme, Blizzard has allowed the underlying gameplay experience to shine through like never before." - 8,5/10 EGM

    "The console version of Diablo III is different from the PC version, and some diehard fans will denounce it for that reason alone. For me, however, it’s different in all the right ways. With an engaging new control scheme, fewer online hurdles, and all the depth of the original, taking on Diablo’s legion of demon lords has never been more enjoyable." - 9,25/10 Game Informer

    "Hallelujah! It's raining Legendaries." - 9/10 IGN.

    "Diablo III's captivating cooperative loot-driven gameplay makes the transition to console intact." - 8/10 Gamespot review.

     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Qua besturing leent Diablo III zich uitstekend voor de consoles, in tegenstelling tot Starcraft en (World of) Warcraft. Blizzard kan er vast een hoop geld mee verdienen, dus het lijkt mij een gerucht dat waarheid zou kunnen worden. Voor de rest wacht ik gewoon af.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me niet snel genoeg naar de consoles komen.. helaas is de kans inderdaad niet zo groot momenteel, maar waarom toch niet?

    was al verrast dat hij alleen voor de PC werdt aangekondigd een tijdje geleden..
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het kan dan moeten ze het gewoon doen, de x360 moet dit kunnen trekken. hier kan veel geld mee worden verdiend!
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Sacred 2 kon het dus hier ook wel. Vraag voor hun is wat zijn de kosten en wat krijg ik ervan terug. Technisch zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *veegt traantje weg* eindelijk dan een game die balders gate kan evenaren op de console
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @ Zifnap: Gooi deze topic maar gelijk in het nieuwe format. Ik denk dat die er wel komt. Als je hem in het nieuwe format hebt hoeft DulleNL het niet voor je te doen. ;)
     
  8. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Sacred werkt zeker goed op de Xbox 360. Dus Diablo 3 zou geen probleem moeten zijn.


    ...Damn wat heb ik veel Diablo 2 gespeeld vroeger:9
     
  9. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me super stoer. Het is ook zeker een grote kans dat hij voor de console uitkomt. Brengt veel extra geld in het laatje voor Blizzard.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ALS D3 naar de consoles komt, dan is het vast een tijd later dan de pc release.
    En zolang kan ik niet wachten :) D2:LoD is nog steeds een van de meest verslavende games ooit! D3 pre-order ik zodra het kan :D
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik kan me Diablo moeilijk voorstellen zonder muis
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Moet goed te doen zijn, zolang de hotbar functies onder de bumpers worden gestopt (denk ik)... ze moeten zeker wat aan de besturing tweaken.

    Ik wacht even met een officiele openingstopic totdat het ook echt officeel gemaakt is dat ie komt naar de consoles. We houden hoop. :)
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Financieel lijkt het een goede move, dus please Blizzard neem desnoods nog 2/3 jaar de tijd maar please maak een consoleversie!!!

    smeekbedes sturend naar Blizzard
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat ik gezien heb van Diablo 3 is niet zo vernieuwend ten opzichtte van Diablo 2 en na bijna 9 jaar mag dat toch wel
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Diablo 2 is na 9 jaar nog steeds de beste hack 'n slasher ooit. Wat ik gezien heb van D3 (zoveel is er nog niet van bekend) lijkt het erop dat de nieuwe classes dieper zijn dan ooit. Vooral de Monk lijkt me geweldig, waarbij je verschillende combo's kan linken etc.

    Daarnaast vind ik de stijl geweldig en wordt het weer een heerlijk click fest!

    Waarschijnlijk nog een jaar wachten :mad:
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Diablo 3 hoeft niet extreem vernieuwend te zijn; de formule was al prima en hoeft alleen te worden geperfectioneerd. Vooral meer, uitgebreider, met betere graphics. Blizzard moet vooral niet teveel gaan veranderen aan de basis.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens! Nieuwe bosses en monsters, wat nieuwe classes, maar de basis moet vooral hetzelfde blijven. En dan zeker ook het ongeevenaarde loot-systeem :)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    It's official people: Diablo 3 on the consoles is a fact.

    Bevestiging:

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-01-10-diablo-3-console-release-confirmed

    Is dat goed nieuws? Ja, dat is EXTREEM goed nieuws. De PC reseases van Blizzard horen sowieso bij de grotere van het jaar. Dit wordt dacht ik de eerste console release voor Blizzard, dus dit is een primeurtje.

    [yt]h5NENjf-VAo[/yt]

    Speculatie release console Q4 2012. Blizzard communiceert meestal alleen "it's done when it's done", maar de PC release zou wel eens heel snel kunnen zijn (februari 2012).
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan ga ik voor de console versie! (tenzij het toch echt begint te jeuken :) )
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan me heel moeilijk voorstellen hoe Diablo moet spelen zonder muis, ben benieuwd
     

Deel Deze Pagina