1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is mooi kut, denk dat het dan of wachten op een patch word of ruilen voor de 360 versie?

    heb de 360 versie net ook gehaald, ben benieuwd of ik het net zo leuk vind als vroeger op de pc :+
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    360 versie draait super! Speelt ook lekker weg, al is targetten wat onnauwkeuriger dan op de PC. En die cgi cutscenes _O_
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn er nog aanraders qua class?

    Ben geneigd om een barbarian of een monk te kiezen maar ben bang dat dat op den duur wat eentonig word?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Solo schijnen barbarian en witch doctor het makkelijkste te zijn. Denk dat alle klasses net zo gevarieerd zijn. Hebben ongeveer evenveel skills toch?
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Post is hier laat dus zit nog te wachten op de game.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee,..

    Denk dat ik maar voor iets in de middenklasses ga, Monk ofzo

    Zijn Demon Hunter's alleen range of ook wel close combat?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DH is ranged combat.

    Ik heb gekozen voor een barbarian als eerste klasse. Lvel 9 en nog niet dood gegaan (normal/medium)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weer gezeur met de PS3 versie van een game!? Gaat niet echt lekker zo, want dit soort dingen gebeuren al sinds Fallout 3 geloof ik. :eek:
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Valt wel mee hoor. PS3 versie draait wat minder dan de 360, maar nog steeds prima ...
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vanavond lekker met het vrouwtje naast me op de bank Diablo,en :)
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb voor de Witch Docter gekozen ben nu level 5. Echt een lekkere game speelt heerlijk op de console zeg.
     
  12. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Is het een aanrader?
    Als je van strategy houdt?
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje wat betreft loot oppakken als je met z,n tweeen speelt.
    Bij gold en XP word het allemaal verdeeld tussen beide chars.

    Maar hoe zit dat bijvoorbeeld als een boss weapons of armour dropt?
    Word dit dan ook eerlijk verdeeld,of gaat dit naar degene die het als eerste oppakt?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Iedereen ziet zijn eigen loot drops, dus je jat nooit wat onder iemands neus weg... tenzij je het item vanuit jouw inventory weer op de grond gooit. Daarna is het fair game voor iedereen. Althans, zo werkte het in de PC versie.

    Ik vond de Demon Hunter de leukste klasse om mee te spelen. Hij heeft zelfs zijn eigen pet en turret nog ook. Geweldige DPS overall.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Lokaal is het zo dat je wel degelijk spullen voor de neus van een ander wegpakt.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nice! Mijn vrouwtje speelt niet dit soort spellen :)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik zie dus geen eigen loot drops hmmm..
    Ja dat zorgt soms wel voor wat irritaties.
    Maar als ik het goed begrijp pak je het lokaal wel voor iemands neus weg,maar online co-op niet?
    Ja ach.. Ben benieuwd hoe lang ze het leuk blijft vinden.
    Moet in ieder geval erg veel uitleggen8)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Local couch co-op zie je natuurlijk niet je alleen je eigen loot drops. Dit principe geldt alleen voor online play. Nogmaals, PC versie, maar lijkt mij sterk dat Blizzard dit systeem ook heeft gedumpt voor de console. Het werkt namelijk best relaxt.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ligt er aan wat voor strategy je gewend bent. Als je RTS gewend bent zou ik het laten liggen, even eens bij tactical spellen zoals Ghost Recon en Brothers in Arms bijvoorbeeld.

    Als je een actie en RPG zoekt en dat wil combineren met uitdaging en strategie in gear, dan zit je hier redelijk goed gebakken. Je hoeft namelijk met de console versie van deze game niet veel te doen om verder te kunnen komen, maar je moet de controls etc en de gameplay wel goed kennen wil je slagen.

    Het strategische zit hem meer in de keuzes van gear, niet zozeer het personage. Als je uitdaging wilt, dan moet je bijvoorbeeld niet de Barbarian class kiezen.

    Er is genoeg te bedenken waarom je de game zou kunnen kopen of niet. Als je puur en alleen voor de strategie gaat, laat deze game dan liggen. Het enige wat ik me kan bedenken betreffende strategie, is de gear voor je poppetje. Voor de rest niet!

    Actie en RPG, maar strategie zoals in bijvoorbeeld Warcraft III online beslist niet. ;) Het online gedeelte hier is vooral co op en heel veel grinden, wat in de SP ook het geval is.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok thx,dan word dat toch samen even kijken wie wat krijgt.
    Vind het soms wel lastig te bepalen welk item nou echt veel beter is dan de ander.
     

Deel Deze Pagina