[XOne] Diablo III?

Discussie in 'Games' gestart door jelle333, 30 mrt 2003.

1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat diablo 3 er een keer aan moet komen lijkt me wel duidelijk, en het is ook bekend dat Blizzard banden heeft met xbox (denk aan sc:ghost) Dus: wat denken jullie ervan? Qua interface moet het te doen zijn denk ik.

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Alles is te doen, maar er is nog geen enkele aanwijzing dat het ooit zal komen... Behalve dan de vele Diablo II spelers die nu nog spele... Ik denk dat dit meer iets is voor op de pc... Kan best op de xbox hoor, maar ik weet nog niet...

3. Gameslave

Gameslave Guest

Zou wel beter zijn, de console versie van baldurs gate is ook prima dus moet diablo 3 op console ook goed te doen zijn, nou maar hopen dat ie daadwerkelijk komt.

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    (id: Diablo 3D???)

5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    neh diablo hoeft van mij niet in 3D. maar het zou natuurlijk wel vet zijn als ie naar de xbox komt (met xboxlive mogelijkheden natuurlijk)

6. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    diablo 1 op de psx is wel heel goed te spelen (besturing)

7. Gameslave

Gameslave Guest

was er een diablo op psx? cool, ook misschien maar ns halen, als ie n beetje moeite waard is

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    van mijn part mogen ze zo'n spel als diablo gewoon 2d laten hoor, als ze het spel maar gewoon super groot maken!! met heeel veel levels etc.... dat zou zeker super zijn

9. jelle333

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verschrikkelijk zou zuigen is een 3rd person view. Dan is het gewoon geen diablo meer. Wat mij betereft kan ie best 3d a la baldurs gate (ene alalouge camera draaien andere character draaien) Maar dan i s er een groot probleem: inventory. Ze moeten of een ander systeem bedenken of heel krom gaan doen met de 15 knopjes van een controller. Het was op de pc al een heel gedoe om je inventory te sorteren. Voor de belt is dan nog wel een oplossing te vinden: wit is slot 1 en zwart slot 2. elk met 8 potions erin. En dan de D-pad als quickspell knoppen.

10. Gameslave

Gameslave Guest

ach ja, als ze gewoon gameplay en perspectief van baldurs gate gebruiken vind ik het perfect:D eerst maar eens afwachten of ie wel komt voor console

11. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel leuk, de besturing zou ook prima zijn omdat je in diablo ook het ventje zelf bestuurt en niet op de map klikt en dat ie daar heen wandelt maar dat jij t ventje zelf bestuurt zoals in gta ofzow...zou wel geinag zijn (met online functie natuurlijk)

12. jelle333

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Duh:D. Ik heb er wel vertrouwen in dat ie een keer komt (in ieder geval voor de PC). Maar eerst moeten starcraft-ghost en world of warcraft nog komen en dan voorspel ik starcraft 2.... Duz nog ff geduld:D

13. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit gaat toch over diablo 3 ?

14. Railgunner

Railgunner Tweaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Diablo III niet eerder dan in 2005 uitkomt.
    Blizzard gaat eerst aan andere games werken, zoals Ghost & WoW, en daarna wellicht aan StarCraft II.
    Pas daarna is Diablo III aan de beurt, denk ik.

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja :+

Diablo is mijn favo spel aller tijden(op de pc) heb 2 jaar nonstop elke dag het online gespeelt :)(1 weekje niet ziekenhuis) ik ben helemaal weg van diablo,hopelijk komt het op de xbox,precies hetzelfde als diablo2 met wat nieuwe skills enzo en meer levels,maaar je kan het pookje gewoon als muis gebruiken lijkt me,maar quickcasten kan nog is een probleem worden :)

16. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij Morrowind is dit toch perfect gegaan?

17. jelle333

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. Het lijkt me een goed id om de Dpad als Hotkeys te gebruiken. Je hebt er zowieso al 4 en met combinaties kun je de 10 makkelijk halen

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    /raises the dead

Diablo III PS3, dus ook 360 first screenshots:

New Tristram:

Inventory screen:

Waypoint system:

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Om hier verder op door te gaan: ik denk dat Diablo III een prima fit is voor consoles.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Holy shit, een kick van bijna 10 jaar. 8)

Diablo nooit gespeeld, dus ben benieuwd. Al hoor ik niks dan negatiefs over deze.

Deel Deze Pagina