Diablo lll

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Trossarms, 4 jan 2004.

1. Trossarms

Trossarms Guest

Ik vraag me af weet iemand of er ook nog een 3de deel van diablo uitkomt

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hhmmzz tis wel erg stil rond diablo, volgens mij niet

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me wel dat 'ie uitkomt, maar Blizzard doet er altijd lang over om een game te maken. Maarja, dan is het meestal wel perfect :)

4. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een HELE tijd geleden door Blizzard gezegd dat ze een vervolg op Diablo II gaan maken. Maar ze zijn er nog niet mee bezig, tenminste... ze hebben nog niks aangekondigd

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het team van Diablo is begin dit jaar vertrokken bij Blizzard. Dit maakt de kans op een vervolg alleen maar kleiner.. Ook is er, zover bekend, nog geen aanstalten gemaakt om een vervolg uit te brengen.. Voorlopig is ook de Diablo II community nog steeds groot genoeg, en wordt de game ook nog steeds verkocht..
    Blizzard zet op het moment al haar krachten op Starcraft Ghost en World of Warcraft. Dit zijn beide games waarin Blizzard zich wel bewijzen tegenover andere developers dat ze meer kunnen..

Het zit er dus niet in dat je binnen 2 jaar een vervolg op de Diablo franchise kan verwachten, mayb dat er binnen die tijd wel duidelijkheid over komt.. Persoonlijk denk ik dat er ooit nog wel een Diablo game uitkomt, maar dat gaat een hele tijd duren..

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk het wel, ze zijn nog wel met diablo bezig. Er is pas nog een grote update uitgekomen die het spel totaal heeft veranderd (1.10)

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Diablo III zou origineel uit moeten komen in begin-midden 2004. Maar Blizzard North is opgestapt bij Blizzard dus ik vrees dat daar niets meer van komt.

8. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    Blizzard maaakt nu tog starcraft ghost of heb ik het verkeerd?
    maybe hebben ze wel een stiekem project en maken ze diablo 3

9. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Jah starcraft ghost is ook al uitgesteld omdat blizzard north is opgestapt geloof ik. SCG zou eind 2003 uit hebben moeten komen maar er is nog steeds niets. :mad:

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Eerst moet World of Warcraft en Starcraft Ghost uitkomen.

Daarna gaan er geruchten van een Starcraft 2 voordat Diablo III uitkomt. Dus ik denk voordat de game uit is we 5 jaar verder zijn.

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    damn dat is niet zo'n goed nieuws. dan zullen we nog even vooruit moeten met diablo2 he.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt niet het diablo team nodig om een patch te maken.. Om een vervolg te maken, wat net zo succesvol zou moeten worden, zouden ze toch het oude team nodig hebben..

Daar zou ik helemaal geen geld op inzetten, voor een vervolg op Starcraft heeft Blizzard al haar krachten nodig, en het zou ook een flinke tijd nodig hebben, en dat heeft Blizzard voorlopig niet..
    Daar komt bij dat Starcraft nog steeds niet verlopen is..

13. Prancer

Prancer نﮔﻸ س سك صﮔق ة

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt echt geen deel 3 aan hoor
    wel jammer |:-

Deel Deze Pagina