Diablo ||

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door evil teddy, 6 jul 2003.

1. evil teddy

evil teddy xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    kent iemand de oude diablo 2 nog???
    ik wel ik speel best veel 8)
    de patch is toch uitgekomen :D
    nooit gedacht ma wie speelt er nog D2:lod???
    samen opnieuw beginne ofzo is best vet heb effe gespeelt

de moeite waard vind ik *)

2. ITNL

ITNL Guest

ik heb toevallig vorige week nog lod gekocht :) Ik ben begonnen als assasin en ben nu op hell bij baal. Ik ben nog niet zo`n hoog level omdat ik me heb laten boosten. Maar patch 1.10 is nog niet uit hoor. Duurt nog een paar weken. Ze zijn nu aant beta testen.

3. evil teddy

evil teddy xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem toch al gedownload maar weet niet meer van weer:confused:
    hij werkt wel niet via b.net best klote je moet ip van game weten soms nie zo leukl maja

4. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al vanaf de release en ik speel hem nog steeds regelmatig. Niet zoveel meer als in het begin, maar zeker wel om de 2 dagen of soms zelfs meer.

Ik heb de patch nu gedownload en ben de nieuwe skills aan het testen (offline dus) Ik ben bezig met een elemental druid die firestorm zal gebruiken en nog een cold skill.

Ook ben ik mijn necro verder aan het opbouwen. Ik dacht aan max summoning en een clay golem, maar bij nader inzien doet die clay golem toch heel weinig damage vergeleken met andere golems, zelfs met synergies. Dus zal het wel blood of fire golem worden.

En ik dacht verder nog aan een cold nova sorcs, kijken of dat werkt. Als het niet werkt, meteen feedback geven op de blizzard forums, daar is een beta nou eenmaal voor ;)

Deel Deze Pagina