Diabolique: License to Sin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 20 nov 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0

Publisher: Schanz interactive
    Developer: Metropolis software house
    Genre: third person shooter
    Platform: Xbox 360 en PC
    Releasedate: 3de kwartaal 2006

Diabolique: License to Sin is een 3rd person actiegame waarbij je in de huid kruipt van Dark Eaville; een getrainde geheime agent die werkt in naam van de duivel. Je bent uitgerust met hi-tech gadgets en luxe auto's, maar gebruikt ook vaak je duivelse krachten. Deze krachten zijn erg effectief tegen het Goede die je moet bevechten om de balans tussen goed en kwaad te behouden.
    De omgeving is erg verschillend; glooiende landschappen worden afgewisseld door besneeuwde bergen en middeleeuwse kastelen. Al deze gebieden beïnvloeden de manier van spelen en de ontwikkeling van je character.

Features:
    Kijk voor screens:
    - Hier
    - Hier

Pc screens:

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er nog wel redelijk uit vind ik :) maar ja is denk ik geen game voor mij, dus zal vast niet in mijn collectie komen.

3. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt lang niet onaardig! Maar is het een beetje een gta-like spel?!?!

4. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het ook een erg leuk spel. Tevens vind ik het adventure-achtige element in de game erg leuk; hoe je character zich ontwikkelt en hoe hij inspeelt op de gebeurtenissen in de omgeving.
    Ik kan me alleen niet echt goed verplaatsen in de wereld. Leef je nou in een in de middeleeuwen of in het heden? (beetje vaag)
    De graphics zijn nog niet echt super, maar dat zal ongetwijfeld nog veranderen...:)

5. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel redelijk uit, maar niets dat we nog niet hebben gezien. Mischien word het wat, mischien niet. We zullen zien.

6. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
  7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal wel tof enzo..de screens zien er wel oké uit en het idee is leuk, maar ik word er niet warm van of soo. Ik hoop dat het spel origineel word en niet gaat lenen van andere games of soo en dan kijk ik wel verder.

8. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso klinkt deze game nu al vrij orgineel en ziet hij er ook zo uit. Heb tenminste nog niet echt iets gezien/gelezen dat in een andere game ook sterk terugkomt. Tot nu toe vind ik de game redelijk middelmatig, maar misschien dat het nog uitgroeit tot een toppertje....

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet, het duurt nog een tijdje voordat hij uitkomt, dus er kan nog van alles gebeuren. Is er trouwens iets meer bekend over de ontwikkelaar? Ikheb er nl nog nooit van gehoord, of dit hun eerst game?

10. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten niet echt veel bekende games bij. Sterker nog, ik ken eigenlijk geen een game van Metropolis Software House..

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Reflux komt me wel bekend voor, maar waarvan weet ik niet. Of is dat ook een 360 titel? Volgens mij heb ik het nl een keer hier op het forum gezien, maar ik kan het ook mis hebben. Zo te zien hebben ze wel een brede soort games ontwikkeld, ik zie een vlieg sim, rts games en die wazige titels doen me denken aan actie games.

12. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Reflux is een strategy game voor de pc die in 1998 uitgebracht is.
    Ze hebben inderdaad een breed genre, maar niet echt veel games die goede recensies hebben..

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Soms zijn het juist die titels die toch goed blijken te zijn als ze uitkomen, maar is dit dan hun eerste box titel? Dan ben ik wel benieuwd hoe dat uitpakt, want als je de slechte eerdere spellen en een eerste box titel optelt, komt er volgens mij geen goede uitkomst...

14. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad hun eerste game, maar eens moet de eerste keer zijn, he... Misschien is het wel een totale verrassing..

Deel Deze Pagina