Die hard console gamers sterven uit!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Indivi_Duel, 13 dec 2002.

1. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Die hard console gamers sterven uit!

over een aantal jaar zijn console 's niet meer te koop.
    maar worden ze als gratis reclame item uitgedeels

bij aanschaf van een abonement bij phonehouse krijg je tegen woordig niet een vette gsm kado

maar nog ff een ps2 als of het nix is...

strax zijn gamers verwende gsm-kutjes van een jaar of 12 die van pappie een nieuw abbo hebben....

Pleuris commercie..

ik wil aktie!

BEL ME NIET!!!!

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    zit wel iets in maar je hoeft natuurlijk ook weer niet te overdrijven..... TAKE IT EASY MAN:cool:

3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    My race is dieing :{

denk het niet

4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen mobieltje van de sint gekregen?.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe triest dit. Wat nou ik ben een die hard console gamer? Wat is je probleem? Toch fantastisch als iedereen aan die dingen zit? Jij hebt daar geen alleenrecht op.

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    goedzo wouter en nu banne

ps. wat is er met je avatar gebeurd

7. sexylexy

sexylexy Guest

ik vind et maar gelul.......... er zijn zat diehard consolegamers

8. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck alleen recht - Ik gun t iedereen

Ik stel me alleen iets voor wat nog niet gebeurt is,
    tering zeg
    niet zo serieus

en wat loop je te slijmen over bannen ?

stel je niet aan man

( voordat er weer een is die gelijk brutaal ze smoel open trekken, en beweren dat IK een probleem heb )

Als mensen al die dingen kado krijgen word console gaming 2e keus
    want zo'n ding krijg je toch al als je een mobiel koopt
    en door dat t 2e keus word, word t gamen toch ook minder serieus

Ik heb nooit beweerd dat ik een hardcore gamer was trouwens...

Laatst bewerkt: 16 dec 2002
  9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een probleem.

10. sexylexy

sexylexy Guest

met....

11. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    :+:+:+:+:+:+:+

Hey cheer up, ikke ben nog een van de oude stempel^_^. Er zijn alleen geen Sega Consoles meer. (En alle oudenheb ik all (Op een paar prototypes en zeldzame na). En er zijn ook nog wel een paar van die voor de Nintendo systemen hoor.

Het enige wat nog ontbreekt is een veteranen dag voor de 8 en 16 bit veteranen (Master System, NES, MEgadrive, SNES, VCS2600, VCS5200, VCS7800 (alledrie Atari),etc).

Enne, ik kocht de box omdat de controllers net zo lekker aanvoelden als die van de Dreamcast. Maare zo gauw Sega weer met een nieuwe console, of SNK als een Phoenix uit haar as zou herijzen met een betaalbare console. Dan sta ik weer zo in de rij voor de Winkel ^_^.

Sorry ben met een Master System opgegroeid en zoals iemand op een Sega site ooit zij :" I was known far and wide as a 'Sega fanboy' and would staunchly defend the company to the death (being known as a 'Sega fanboy' means you are going to get taunted and have to defend the company regularly). " Dat kweekt hardcore he ^_^ zeker als je 7 tot 12 bent en iedereen ******t op dat zwarte ding wat je thuis hebt ^_^ en op the Holy Alex Kidd in Miracle World (Wich changed my life forever ^_^).

Ene Die heb je ook voor Nintendo en je ziet ze nu ook voor Sony opkomen. (Ze zijn er ook nog steeds voor SNK (Ben ik ook fan van trouwens) en Atari). Maar goed Sega heeft op het moment niet echt een console, dus ik zal er toch aan moeten geloven en iets doen wat ik vroeger nooit gedaan zou hebben. Een Nintendo systeem kopen ;) (Of sony in de Saturn Dagen ^_^).:+ :+

Laatst bewerkt: 1 jan 2003
  12. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn |Soul mate gevonden :D

Mijn eerste Console was een Sega 32Bit met Sonic 1 :D:+
    Toen later kreeg ik Sega saturn was ook phat, ik heb aan me Sega gezetten tot dat de ps2 alweer bijna uit kwam 8) toen had ik de ps1 gekocht en nu heb ik xbox, ik msi egt Sonic op de xdoos :'-(

13. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een 32 x bij jouw Megadrive gehad. SWEET!. Heb je Tempo ook gehad? Virtua Racing, Doom, Virtua Fighter?

14. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tempo heb ik niet gehad, doom ook niet, maar wel Virtua Fighter en Virtua Racer, dat waren DE games ja...

wat wel jammer is is dat me #^@& zusje er @$#$ Sinaasappel-sap en Yogho er over heen heeft getiefd, deed et nog voor een paar manden maar toen deed hij "Poef...."

"k heb er ook nog 1 gehad met ik d8 eh gewoon een On-off knopje en Reset knop in het rood, met een ||| (+rood ledje) power indicator... daar kon je zo'n cd drive op aansluiten want je kon bij de zijkant een klepje eraf schuiven en daar dan die drive op aan klikken d8 ik :D

Laatst bewerkt: 2 jan 2003
  15. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Megadrive 2? met een Sega CD? MegaCD 1 of MegaCD 2. Of de natte droom van toen de MultiMega(CDX) MegaCD en Megadrive in 1. En dan ook nog te gebruiken als Discman ^_^.

16. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof de MEga drive 2 maar ik heb nooit die Cd drive appart gekocht niet kunnen vinden :confused: maar dat was DE aanleidinig tot cd games ;)

17. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0

HAHAHAHA LOLZ 8)

Flikker toch op.... Die hard console gamers sterven helemaal niet uit man, zal ook nooit gebeuren!

Kheb al 2 jaar een vriendin en die heb ik zelfs omgetuned naar een die hard gamer (kdenk haast dat elke gamer dat zou doen), met suc6 uiteraard (af en toe kicked ze mij @ss ook wel eens met games).

Maar om nou te zeggen: Die hard console gamers sterven uit??? Nou, nee... integendeel.... Ik zie mezelf meer als een volgeling van het console geloof (LOLZ, wat je allemaal niet kan verzinnen met een biertje :D ). Ik spread tha word over consoles tegen "niet gamers".
    Kheb al een zooitje van mn vriendenkring een console aangeluld (uiteraard de XBox natuurlijk, of NGC want opzich die kicked ook wel aars).

Just pass it on to your friends, family, etc. : Consoles rule, the more you have the better.... 8)

18. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha, sjees, waar sommigen zich wel niet druk over kunnen maken. ]:- ]:- Zeker tijd over.:cool: Jij doet me denken aan die gast die een maand of twee geleden in de PU stond, die voelde zich te goed ten opzichte van andere gamers omdat die games speelde die in zijn ogen niet échte games zijn. hoe triest. Speel gewoon wat je leuk vind, er ligt zat in de winkels en ieder zijn meug... Ik zie niet in wat er mis is met mensen die een spelcomputer via een actie krijgen.

19. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Bizkid?
    Wat bedoel je met niet gamers?

Ik ben geen Nintendo Fan (moet er niet aan denken), maar die mensen spelen toch ook games. En zijn dan toch ook gamers. What about PC-Gamers, het is waar dat de PC op het moment niet echt op de quality staat die zij vroeger had (Er komen voor mij persoonlijk een beetje teveel van hetzelfde op uit. Maar goed wat wil je met EA). Maar PC gamers zijn echt wel gamers hoor.

Ik begrijp echter niet exact wat je bedoelt, kan je het mischien eens wat beter uitleggen, zodat ik exact begrijp wat je bedoelt.

Deel Deze Pagina