Hey cheer up, ikke ben nog een van de oude stempel^_^. Er zijn alleen geen Sega Consoles meer. (En alle oudenheb ik all (Op een paar prototypes en zeldzame na). En er zijn ook nog wel een paar van die voor de Nintendo systemen hoor.
Het enige wat nog ontbreekt is een veteranen dag voor de 8 en 16 bit veteranen (Master System, NES, MEgadrive, SNES, VCS2600, VCS5200, VCS7800 (alledrie Atari),etc).
Enne, ik kocht de box omdat de controllers net zo lekker aanvoelden als die van de Dreamcast. Maare zo gauw Sega weer met een nieuwe console, of SNK als een Phoenix uit haar as zou herijzen met een betaalbare console. Dan sta ik weer zo in de rij voor de Winkel ^_^.
Sorry ben met een Master System opgegroeid en zoals iemand op een Sega site ooit zij :" I was known far and wide as a 'Sega fanboy' and would staunchly defend the company to the death (being known as a 'Sega fanboy' means you are going to get taunted and have to defend the company regularly). " Dat kweekt hardcore he ^_^ zeker als je 7 tot 12 bent en iedereen ******t op dat zwarte ding wat je thuis hebt ^_^ en op the Holy Alex Kidd in Miracle World (Wich changed my life forever ^_^).
Ene Die heb je ook voor Nintendo en je ziet ze nu ook voor Sony opkomen. (Ze zijn er ook nog steeds voor SNK (Ben ik ook fan van trouwens) en Atari). Maar goed Sega heeft op het moment niet echt een console, dus ik zal er toch aan moeten geloven en iets doen wat ik vroeger nooit gedaan zou hebben. Een Nintendo systeem kopen (Of sony in de Saturn Dagen ^_^).
Laatst bewerkt: 1 jan 2003