Ik heb nu een Adv. Scart Cable maar kan dus nu niet meer het rode en witte stekertje van de oude scart in mijn stereo steken.! Tenminste zo deed ik het eerst om mijn xbox met mijn stereo te verbinden. Maar nu kan dat dus niet meer met de Adv. Scart Cable!! Op de Adv. Scart Cable zit een digital out betekent dit dan nu dat ik een Home Cinema set moet gaan kopen met een digital out functie erop?? Ik hoop een paar replies te krijgen. Alvast bedankt!
Optical IN!!! he, dus niet optical out want daar heb je niets aan Dat is een optie ja, creative gaat geloof ik een 5.1 set uitgeven voor de XBOX.
je kunt ook een soort opzet stuk op de scart kopen deze doe je tussen de scart stekker en tv . Er komen 2 kabel uit dat opzet stukje (tulip stekkertjes) en die kun je in je stereo doen kijk even in het menu scart adapters en dan op de volgende benaming Scart 21 pins male - scart 21 pin female + 2 x tulp female (audio out) http://www.recom.nl/electro/index.html op deze pagina staat een voorbeeldje
nog meer uit Delft!!! , hebben jullie eigenvervoer? Sorry I replied to the wrong thread. I cannot delete it anymore.
sony HT heb gister een sony HT surround set (5.1)gekocht met dolby prologic 2 en DTS. SUPER RELAX!!! loopt via de advanced scart kabel(optisch aangesloten op mijn surround set). DAMN!!!! echt een brute experience om dan halo te spelen..je zit echt midden in het gevecht(vooral kicken in dat level dat je met al die marines word gedropped op dat strand) YEAH BABY! YEAH!!!!! eindelijk af! nieuwe breedbeeld met een vette dolby surround set!!! set DS set koste trouwens maar 430 euro! voor die kwaliteit zeer goedkoop! ---NNEX---