Digitale Camcorder

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Matrix, 16 mei 2004.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen, wees eens aardig en help me. Ik vond in de krant deze aanbieding:
    Nou wil ik die gaan kopen. Maar ik had nog een paar vraagjes.
    1.) Kent iemand deze camcorder? Is de kwaliteit goed voor die prijs? Ik kon hem nergens op internet vinden.:{
    2.) Kan je hem aansluiten op de pc?
    3.) Hoe werkt het geheugen van een camcorder nou? Heeft ie ook zo'n flashstick systeem als een digitale fotocamera?

Alvast bedankt :)

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Deze lijkt heel veel op die van een vriend van me :eek: Hij heeft er wel wat meer voor betaalt, het dubbele onderhand, dus deze is in verhouding goedkoop. Weet dus niet of het precies dezelfde zijn want ze zijn er in verschillende klasses.
    Die van hem is iig aan te sluiten op een pc, waarna je de filmpjes logischerwijs op je pc kunt opslaan. Tevens is ie aan te sluiten op een tv zodat je direct het bandje kunt bekijken.
    Er zit niet echt geheugen in de camera, vind het zelf raar voor een digitale camera maar hij werkt met bandjes (je hoort wanneer je spoelt ook echt een spoel-geluidje :+ ). Toch zet ie de beelden om zodat je ze op je pc kan afspelen.

Erg leuk speelgoed waar we met z'n allen veel plezier aan hebben :D

edit: Kwaliteit van het beeld is trouwens super! Niet net als met video dat je echt van die low-resolutie filmpjes hebt, je kijkt gewoon naar dezelfde kwaliteit als tv. Als je in het donker filmt dan wil de kwaliteit wel eens minder worden, we hebben de nacht-functie wel een paar keer gebruikt maar dan gaat het beeld erg haperen en wordt alles vervaagd.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bandjes? Hoe primitief. :+ Maar als je bandjes hebt. Moet je dan handmatig spoelen wil je iets nieuw filmen? En kan je filmpjes zo wissen? Of moet je er gewoon overheen filmen?

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan ze wissen, je kan er overheen filmen, mag je zelf weten :+
    Ik had zelf ook nooit verwacht dat een digitale camera met bandjes zou werken, maar het zij zo en het werkt goed. Terugspoelen gaat ook niet traag, gewoon full-speed en binnen no-time heb je 2 uur film teruggespoeld.

Deel Deze Pagina