1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Digitale Video Camera's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bianconero, 12 jul 2006.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Zover ik heb gezocht is er geen thread hierover, dus bij deze.

    Ik ben opzoek naar een digitale video camera voor met name op vakantie, alleen ik ben een leek op het herkennen van een goede digitale video camera.

    Mijn vraag dus, waar moet ik vooral op letten bij aanschaf en welke type kunnen jullie mij al aanraden.

    Extra info
    - ik zal hem op vakantie gebruiken gedurende de hele reis, 1 of 2x tijdens uitgaan, op het strand en tijdens excursies (mss zelfs op het water).
    - mijn budget is tussen de 300 a 450 €


    Dit topic is verder een algemeen topic betreffende digitale video camera's.

    Excuses alvast als ik al een bestaand topic over het hoofd heb gezien.
     
  2. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op speurtocht geweest. Goeie koop is de JVC DF470 voor 329,- bij fotobooms.nl
     
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey thx voor die site, heb je daar goeie service?

    ik zie daar ook de JVC GZ-MG21e (everio) staan voor 500€, dat leek mij een hele goeie, maar ik vraag mij dus af of die meerprijs het wel waard is ten opzichte van jou (maximan) keuze.
     
  4. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0