Hallo, Ik zit er over na te denken om een abonnement van speedlinq adsl te nemen (www.speedlinq.nl). Echter zit ik met een aantal vragen die niet op de site staan of waarover met hen geemaild kan worden. 1. digitenne tv, is het mogelijk om met de tv die bij het pakket zit meerdere tvs aan te sluiten? Er wonen hier namelijk meerdere mensen in huis en we kijken nu gewoon via de kabel. Dus, is digitenne in staat om alle drie de tvs van beeld te voorzien? 2. Weet iemand of dat 'COMPLEET BELLEN & TVabonnement' met vastrecht voor 29,45 het eerste jaar een 1jarig of 2jarig contract is? Met vriendelijke groet.
Yo!, staat dit niet een beetje verkeerd? 1. Volgens mij zul je voor elke TV een eigen ontvanger nodig hebben, deze kosten zo'n 80 euro. (Ik weet niet helemaal zeker) 2. Je kan kiezen voor 1 jaar.
Ik heb ook ADSL + bellen + TV van speedlinq aangevraagd. TV is gewoon van KPN (zij melden gewoon bij KPN dat je tv wil hebben). Je betaald volgens mij ook de rekening in 2 delen (1 KPN en 1 Speedlinq) Als je meerdere TV's hebt zul je ook meerdere ontvangers nodig hebben. Dure hobby in dat geval dus.