Dilemma

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik zit met een probleem....ik vind Far Cry Instincts Predator een vette game, vooral door het "tropische" gebied. Een nadeeltje is dat je op een "normaal" persoon, 23 headshots moet schieten met een wat zwakker wapen.

Aan de andere kant, hebben we GRAW. De multiplayer spreekt mij zeer aan, omdat het in precipe gewoon een high-tech veel betere versie van socom is (ik vergelijk deze 2 omdat ze allebij lekker "smooth" lopen.

Nou heb ik maar 1x €65,-, dus welke is, volgens jullie, de beste?

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    OP XBW Bazar kun je ze voor ongeveer de helft kopen, dus via daar kun je ze allebei kopen.

3. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voor GRAW gaan als ik tussen die 2 moest kiezen.
    Echt superspel en verveeld niet zo snel...

4. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind FC anders een topgame, en als je iemand op z'n hoofd schiet is hij wel dood hoor:)

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Koop ze gewoon allebei. Je slaat gewoon je vader en dwingt hem een spel te laten betalen. Als de knuppel waarmee je hem slaat groot genoeg is, geeft hij je het geld vast wel.

Ps: Als je zo'n spel koopt, kan je ze beter bestellen. Far Cry Instinct Predator kost €15 goedkoper bij zuiderpark-computers.nl.

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus weer zo'n opsom topic. Ik ben er zelf ook eerst eentje begonnen maar zag toen zelf ook in dat dit niet gaat op schieten.

Je kan dus wat iemand al hier boven zij naar de Xbazar gaan en daar allebij de games kopen voor €30,- p.s.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dit loopt idd uit op een opsom thread.
    De keuze tussen deze twee spellen is voor iedereen anders. Ik persoonlijk prefereer b.v. GRAW vanwege de meer tactische gameplay.
    Je kan het beste voor jezelf toch die keuze maken, en lukt dat echt niet dan is het aanschaffen van beide via xbazar ook een goede optie.
    Veel succes met je keuze in ieder geval.

thread, gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina