1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dimension plus

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door geforce, 11 aug 2004.

  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    betrouwbaar ik heb daar al 4 games gekocht en het is echt de volgende dag in huis ik vindt het werelds
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Goeie shop, koop maar raak :D
    Ik heb er vaak genoeg al wat besteld
     
  4. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel morrowind goty daar gekocht om dat dat spel niet in de winkels te koop was.het spel was wel duur in vergelijking met buitelandse sites.veder perfect voor elkaar had het spel snel binnen.
     
  5. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    is zeker is betrouwbaar _O_ ik heb daar al paar dingen besteld echt top!
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel is wat gekocht daar, en gekregen. Zo te horen kan je er dus gerust kopen :).
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Aaah, Dimension plus. Lang leve Luit (een van de mensen die in de zaak werkt). Ik heb daar als vijftienjarig kereltje dat Sega fan was menig middag rondgehangen en ik heb vrijwel al mijn games er gekocht. Ik kom er nu niet zo vaak meer. Het is in mijn ogen de beste gameshop, goede service, vriendelijke medewerkers en een hele goede inrichting (en veel import en verwante producten).

    Dimensionplus is betrouwbaar. Dat is zeker.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er vandaag voor het eerst wat besteld en aan de reacties hierboven te lezen heb ik daar goed aan gedaan. O-)

    Eindelijk de Warcraft action figures gevonden! :D
     
  9. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nie alleen online ook winkels (2) _O_ ik koop al mn games daar! 8) dus jha zeer betrouwebaar en vaak ook vroger met games (in groningen dan) dan andere shops...
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn wel duur hoor vind ik kun je beter bij www.gcshop.nl bestellen, goedkoop en betrouwbaar keb al tientallen games daarbesteld.
     
  11. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    owke het is mssn wat duurder maar het is betrouwbaar en toen ik de halo2 limited edition wou bestellen bij gc shop was hij al uitverkocht dus heb ik het maar via deze winkel gedaan, overigens andere aankopen daar zijn drect volgende dag binnen gekomen en ging goed
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat? 5 tot 10 euro per spel tikt toch redelijk aan? en gcshop is zoiezo ook betrouwbaar, en je had gewoon wat eerder moeten zijn met die limited edition ;).
     
  13. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach tis meer net wat je over hebt voor snelle bezorging als je voor 5 uur besteld heb je het de volgende dag in brievenbus ik bedoel das snel *)
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    lopen de pre-orders daar ook goed?
    ik heb daar namelijk halo2 besteld
     
  15. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou hem bij gcshop bestellen, die werken samen met xboxworld. En het is goedkoper. Mirik heeft in dat Halo 2 topic gepost dat vanavond de pre-order verder gaat!
     
  16. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga ALTIJD naar dimension plus om een spel te kopen

    Het zit ook vlakbij dus das wel handig

    Het is een goede betrouwbare gamewinkel/online shop vind ik
     
  17. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD wat iedereen zegt; Goed, maar duurder...

    Ik zou zoals een paar anderen hier ook zeggen toch naar de gcshop gaan. Deze hebben ook goeie service, het spel komt ook vrij snel aan ( 2 tot 3 werkdagen ) maar het is echt veel goedkoper, soms scheelt het toch echt € 10,=.

    Noujah als ik voor 2 daagjes meer wachten op een spel € 10,= bespaar ( en dan moet je het eigenlijk bekijken over meerdere spellen ) dan doe ik dat met alle liefde van de wereld. 5 spellen bij de GCShop bestellen ipv bij DimPlus is zowat alweer een nieuw spel!!!
     

Deel Deze Pagina