Ik kwam dit lijstje tegen met dingen die je beter niet kunt zeggen op xbox live: 1. "Is anyone else here gay?" 2. "Alright (insert gamer tag here), I'm gonna wipe you out like you're an innocent Isreali child taking the bus to school and I'm a suicide bomber!!!" 3. "Hold on, let me adjust my boner." 4. "I SAID HOLD ON, Katherine!!! I'm busy!!! Bitch don't make me put my controller down and punish your mouth again!!!" 5. "That was off the heezy!" 6. "Guys, do I have a cool voice?" 7. "I have to go, you guys! My frat brothers are home and they're all surrounding a freshly baked muffin." 8. "Hail Hitler." 9. "Is it 6:30 yet? I can't miss Will & Grace." 10. "I'm a Catholic priest and you're an emotionally abused boy!!! I JUST OWNED YOU!!!!"
dus?? En waar heb je deze '(des)informatie' gevonden? En denk je dat echt alles wordt afgeluisterd op xbox-live?
Kwam laatst iemand tegen terwijl ik UC speelde, hij vroeg of ik ook Xbox Live had. Tja, hoe dom kun je zijn ?
Het niveau daalt hier weer eens. Gelukkig is hier zo'n wijs man als ik op de site aanwezig. Je moet eens op Live! zeggen dat je tegenstander zijn pa naar bloed uit de oorlog stinkt
wat daar staat maakt allemaal niks uit je moet gewoon je mic 3 cm minimaal van je bek houden want we hoeven je niet te horen hijgen dat is het belangrijkst
Uhm ff een los vraagje sowieso....kweeniej waar ik ut ongeveer anders moet plaatsen met xbox lvie he je stem vervormen doe je dat met xbox live of kan je dat instellen met de ehadset van xbox live?