Ik heb thuis een subwoofer staan... 2.1 dus geen dolby digital of whatever en dus niets wat in de basisthreads beschreven staat, maar ik wil graag mn boxen aansluiten op mn xbox Mijn tv heeft geen koptelefoon uitgang(tjah 160,- bij de aldi) en mijn subwoofer(waaraan mijn boxen gelinkt zijn) heeft gewoon zonzelfde plug als een koptelefoon Ik had dit al eerder geprobeerd, maar het lukte me niet maar toen zag ik laatst(vanochtend dus) in het plaatselijke bart smit boekje een subwoofer staan die (en ik quote het even) "direct aan te sluiten op alle spelcomputers, dvd spelers en op mp3 spelers!!!" dat laatste betekend dus dat het dezelfde plug moet hebben als degene die ik heb, maar hoe is deze dan zo direct aan de xbox aan te sluiten? Doen ze er daar dan een speciale skart afleider bij waardoor je die stereo kan omzetten tot een ingang voor de normale koptelefoon plug? graag een antwoord
Wil je je boxen via een koptelefooningang op je tv aansluiten ?? heb je geen rode en witte ingangentjes aan de ingan (lijkt op scart) daaruit kan je kabels naar je radio trekken.
je bedoeld zoiets: dit is van logitech en een crossover tussen plug en tulp (die 2 tulpjes zijn van de xbox en de groen/zwarte plugs zijn van de boxen) zoiets moet gewoon bij een electronica winkel te koop zijn lijkt me
Oke dan zal ik daar eens vragen maar ik vraag me nog steeds af wat er bedoelt wordt met "direct aan te sluiten op je spelcomputer" naja die mensen van bart smit weten er waarschijnlijk gewoon niets vanaf
the pulser, waar heb jij die gekocht, ik kan niks vinden op internet wie weet er een site waar dit wel kan?