Aangezien niemand mijn vraag in de mp3 spelers thread kon beantwoorden, stel ik hem hierbij opnieuw. Wat is Direct MP3-encoding bij een mp3 speler? Een beinvloed de overdracht snelheid de geluids kwaliteit?
dat is als je geluid via een externe geluidsbron bijv. de microfoon op je mp3speler opneemt, hij het gelijk omzet in mp3. en volgens mij beinvloed het niet de geluidskwaliteit, die je bij sommige mp3spelers ook in kan stellen bijv. de iriver H320
Houdt dat ook direct opnemen van fm radio in? Wil wel eens weten of die packard bell dingetjes dat kunnen.
Ik heb zelf al een tijd mijn oog op de Cowon iAudio 4. Deze kan, om jouw vraag te beantwoorden, fm radio opnemen. Hij had echter ook de functie "direct mp3 encoding", wat mij nog niet helemaal duidelijk was. Om het dus kort samen te vatten betekend Direct MP3 encoding dat je: -Een directe verbiding tussen mp3 speler en computer legt, en als een ware een al afspelend bestand direct opneemt
Hier: http://www.bitz.nl/product_info.php?cPath=36&products_id=281 Er is ook een 256,512 en 1GB versie van