Mocht je er wat aan hebben dan kun je 'm hier downloaden. http://download.microsoft.com/download/9/a/4/9a48d736-586e-43c9-beee-f20c151e7feb/dxwebsetup.exe Gr. Flamingo
dit hoort toch nergens bij? en dat kan je tog meestal meteen downloaden wanneer je het nodig hebt?? (IK vind dit nogal erg nutteloos)
het is niet alleen voor spelletjes hoor. Je computer gaat er sneller van draaien bv. Bedankt Flamingo
Voor zown spelletje moet ik elke keer van direct x wisselen eerst 8 installeren dan weer 6 enzo ga deze maar is proberen
Je hoeft toch nooit van directX te wisselen? Als een spel directX 6 nodig heeft doet dat spel het ook met DirectX 8 of 9.
Je hoeft nooit te verwisselen van DirectX, als je leest voordat je 'm installeert staat het er meestal ook dat er een nieuwere versie al is geinstallleerd.
Ik weet niet of dat de goeie link was die ik bovenaan heb gegeven (ik heb 'm nu verandert in de goeie) maar wil je het controleren, dan moet je naar "Start" "Uitvoeren of Run" en typ dan DXDIAG in en vervolgen op ok. Dan krijg je dit scherm: Dus zie onderaan welke versie je van direct X hebt..... En dit is de goeie link (zelfde als boven): http://download.microsoft.com/download/9/a/4/9a48d736-586e-43c9-beee-f20c151e7feb/dxwebsetup.exe
Het is zeg maar overal goed voor, als counter strike directX ondersteunt dan zou het idd wel goed kunnen wezen...
ja is dat zow??, ik heb 9 gedownload en geinstaleerd, en speel ook counterstrike ik heb ook vaak last dat ie zegt dat je de computer opniew opmoetstarten !!! maarja is er al een nieuwe versie uit dan 9.0 ?? nee tog??? geen update?? mzzls Robie
ik heb nog 9.0 ik heb de nieuwe denk ik toch nog niet nodig of zijn er echt grote veranderingen te merken?
waar kun je da dan downloaden??? kzie alleen 9.0 !!! edit/ oeps, kad nog nie gekeken op de site LOL whhaahhahah , kepum gevonden thxx zal nooit meer eerst posten en dan kijken
Cs en problemen met directX, hmm, ik had wel steeds ranzige framedrops maar dat ligt denk gewoon aan die kut halflife engine