dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 15 jul 2007.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    dirt 2

Informatie:

July 12, 2007 - Codemasters has let slip that Colin McRae DiRT 2 is already well into production and that the game will offer a greatly improved online mode. Speaking to IGN at E3, Matthew Horsman, DiRT's chief game designer, said that the team has been listening to comments from gamers about what they did and didn't like about the original game. "All the stuff people didn't like about the first DiRT will be changed for DiRT 2," he explained, and then promised that "DiRT 2's online mode will offer a much more embellished experience so everyone will be happy."

Horsman also revealed that the team has been working with COG, the online arm of Codemasters, and that DiRT 2's multiplayer game will 'be a big surprise'. Our money is on a fully-fledged multiplayer experience with multi-car races rather than DiRT's online leaderboard system.

More hard DiRT 2 info is thin on the ground as yet but we'll be sure to bring you updates when we hear more. In the meantime, PlayStation 3 owners eager to get their hands on the first game will be pleased to know a PSN demo is in the pipeline and will be ready prior to the game's September release. The demo will likely contain three tracks and three cars different to those in the Xbox 360 demo, which racked up a total of a million downloads.

(bron: ign)

Uitgever: codemasters
    Ontwikkelaar: codemasters
    Genre: rally race
    Release: ?

XBW Gamepage:

-

shots:

-

Filmpjes:

-

tread van dirt

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    is de titel niet Colin McRae: DiRT 2?

3. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    betweter

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    op ign staat dirt 2, en daar keek ik en heb k me info van, maar in amerika heet heet het oo gewoon dirt omdat colin mcrae niet zo populair is in amerika dan dat hij dat in europa is

Laatst bewerkt: 15 jul 2007
  5. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    dirt 2:x

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    wel vroeg om er nu al over te praten

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze goed in hoor, hier op XBW... :x

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    NĂș al een CMD2??deel 1 is net uit:9

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar dan heb je wel de startpost :thumbs:

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, nu weet ik in ieder geval dat ik DiRT oversla en wacht tot DiRT2 komt, met tenminste een fatsoenlijke online modus ;).

11. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    precies wat ik dacht, echte online MP en naar mijn smaak een iets "normaler" stuurgevoel en dan ben ik echt om... deeltje 1 pik ik ooit nog wel es een keer uit de budgetbak..

12. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Dirt 1 is bagger en dirt 2 is bagger tot de macht 8.....vind het helemaal nix.

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hmmm, beetje kut, want dit resulteerd er ook meteen in dat er weinig updates zullen komen voor Dirt 1. Als ze veel dingen al willen verbeteren met deel 2, inplaats van updates voor deel 1. Maarja wel vetjes. Oh en de begin post is wel wat crap trouwens, enja dat dirt? Doe het dan in elk geval met hoofdletter. Maarja, tlijkt me wel een chille game, aangezien deel 1 al super vetjes is.

Deel Deze Pagina