Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    [​IMG]

    [gb]Dirt 2[/gb]


    Ontwikkelaar: Codemasters
    Uitgever: Codemasters
    Genre: Rally Racing
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1
    Opties: Online 1-10
    Releasedatum: September 2009
    XBW Gamepage:

    [gb]Informatie=(/gb]

    Codemasters® today announced that Colin McRae: DiRT™2, the sequel to the acclaimed best-selling off-road racer of 2007, is now in development at Codemasters Studios for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft® and Games For Windows® LIVE with further editions for Wii™, Nintendo DS™ and PSP® (PlayStation®Portable) system due for simultaneous release in 2009.

    The announcement marks confirmation that the game will be headlined by Colin McRae, honouring the life of the rally legend. Colin McRae, who consulted on the series for over ten years, tragically died in a helicopter accident in September 2007. The decision to continue the famous series bearing his name was made jointly between the McRae family and Codemasters.

    “Colin McRae was all about the speed, the excitement and the entertainment of rally driving. Even when we first worked with him over ten years ago, he captured a freedom and a spirit that enthralled rally fans.” said Gavin Raeburn, senior executive producer at Codemasters Studios. “Later his showmanship shone through in events such as the X-games, the Dakar Rally and the Race of Champions. He could do things with a car that no one else would and that’s where we’re taking the series with new events at the extreme edge of rally and autosport. It will be a great tribute to an incredible champion.”

    Colin McRae: DiRT 2 will feature a roster of contemporary off-road events, taking players to the most diverse and challenging real-world environments. This World Tour will have players competing in aggressive multi-car and intense solo races at extraordinary new locations, from canyon racing and jungle trails to city stadium-based events.

    “Rally has attracted new stars and a new style that makes it more vibrant and exciting than ever before; it’s right up there as a premium extreme sport, attracting fresh crowds and a new confident attitude,” said Raeburn.

    “Colin McRae: DiRT 2 mirrors this new, exciting direction and, in a way, we’ll be throwing off some of the shackles and constraints that real-world rallying has to abide by. We’re pitching players against the most spectacular and dangerous environments in the real world.”

    To be powered by the third generation of the EGO™ Engine’s award-winning racing game technology, Colin McRae: DiRT 2 will benefit from tuned-up car-handling physics system and new damage engine effects. It will also showcase a spectacular new level of visual fidelity, with cars and tracks twice as detailed as those seen in Race Driver: GRID.

    Colin McRae: DiRT 2’s garage will house a best-in-class collection of officially licensed rally cars and off-road vehicles, specifically selected to deliver aggressive and fast paced racing. Covering seven vehicle classes, players will be given the keys to powerful vehicles right from the off. In Colin McRae: DiRT 2 the opening drive is the Group N Subaru; essentially making the ultimate car from the original game the starting point in the sequel and the rides just get even more impressive.

    In addition to the World Tour, Colin McRae: DiRT 2 will come complete with full online functionality that will be core to the overall experience, with head-to-head competitive online play and new social features to engage the racing community. Prepare for mud, gravel, dust and dirt too in Colin McRae: DiRT 2, coming 2009. Sign up for the drive of your life at www.codemasters.com/dirt2.

    [gb]Screenshots=(/gb]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [GT]47246[/GT]

    [gt]46138[/gt]

    [GT]48961[/GT]

    [GT]50787[/GT]

    [GT]50785[/GT]

    [ign]949705&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/987/987062/dirt2_trl_tour_52709_flvlowwide.flv[/ign]

    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]


    [gb]Verder=(/gb]


     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Weer een topper op komst,echt erg cool!

    Helaas is Colin niet meer bij ons,maar ik weet zeker dat dit gedaan word onder de nodige afspraken met de familie van deze legendarische Rally kampioen.
    En zelf ben ik een echte rally freak en kijk het altijd op Eurosport,en ik sta te springen op weer een super rally game van Codemaster.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop wel dat ze afstappen van die arcade richting, maar ben bang van niet.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van mij mag het ook wel een klein beetje realistischer, want ik deel 1 hoefde je niet echt te remmen.

    Edit:

    Nog 2 artworks toegevoegd
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond deel 1 geweldig, misschien dat ik Collin Mcrea 2 nog iets leuker vond, maar Dirt vond ik geweldig, ik ga Dirt 2 dan ook meteen kopen, hoop dat het een zomerrelease wordt...
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 geweldig? Het zag er leuk uit ja maar je auto had maar 1 draaipunt wat met de weg contact maakte. Je draaide altijd om je middenpunt en je wielen hadden hierdoor geen contact en dit zorgde voor een heel arcade besturen.

    Echte rally games? Speel Richard Burns Rally maar es op de pc. Zo realistisch, gewoon freaky :)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Idd de auto mag wel een stuk minder over de weg schaatsen. Dan ziet de camera van achter de auto er ook nog normaal uit zonder dat je in de lach schiet:+
     
  8. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan al niet meer wachten nu ik dit nieuws hoor \o/
    Best een goede beslissing om door te gaan met de Colin McRae rally serie :)
     
  9. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Yess, gelukkig zetten ze deze serie door!
    Vind deel 1 super, dus kan niet wachten tot deel 2!!
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nog nooit een rally game gespeeld eigenlijk.
    Realischter lijkt me wel leuker.
    Maar wil wel een nieuwe spelen dus deze komt zeker in aanmerking.

    Richard Burns Rally is alleen op de pc en xbox jammer genoeg.
    Wikipedia zeg dit; "A sequel to the game is unlikely, due to the death of Richard Burns in 2005."

    Grappig :), Dirt 2 is ook een opvolger en tja toch ook met de naam van een overleden iemand.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb de de de eerste CM rally heel veel gespeeld op de PS1, ik kende toen bijna iedere bocht uit de rally van Australie en daar zat ook een lekkere jump in. Een vriend en ik waar eigenlijk even goed, dat we op 10 min proefen een paar honderste bij elkaar vandaan zaten. En dat we echt konden genieten van elkaars rijkunsten hoe de een een andere bocht anders nam en eerder remde voor bepaalde bochten.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja klopt de eerste Colin Mcrea,HEILIG_O_

    En voor de eerste Playstation zag die echt super uit toen,veel beter dan de V rally games en zelfs Gran Turismo.

    Colin Mcrea 2 ook idem grijs gespeelt,maar minder imposant dan deel 1 dat wel.
    De PS2 versies waren ook erg ruig,met name de laatste die erop verscheen.
    Echt zalige serie deze.:)
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren maar even de demo van Dirt 1 gedownload. Blijkbaar ook een 360 titel. :+
    Toch wel heel erg arcade. Kijk al een stuk minder uit naar Dirt 2.
    We shall see.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Demo van Dirt 1 vond ik echt ontzettend lekker spelen, en die hele interface was ontzettend mooi ontworpen, zag er erg verzorgd uit. Ondanks dat de gameplay en presentatie erg goed waren had ik het niet zo op het racen in je eentje. Zal dirt 1 oppikken wanneer de prijs goed omlaag is gegaan, en deel 2 zal ik men ogen op houden. Codemasters weet in iedergeval wel hoe ze een racegame moeten, en zal dan ook zeker deel 2 in de gaten houden.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    2 nieuwe renders:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Natuurlijk niet ingame, maar door dit soort plaatjes verlang ik wel naar de Xbox 720 :9
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dulle,hou ons niet voor degek.
    Maar dat zijn foto's man!!!!!!_O_
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ziet er goed uit, dat is art toch? Ik hoop dat het ingame er ook fantastisch uitziet, maar daar ben ik niet bang voor :thumbs:
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als de game ook maar een beetje in de buurt komt van die renders word het grafisch ontzettend mooi(deel 1 was ook geweldig) Zal nog wel flink wat jaartjes duren voordat zulke screens de standaard worden voor ingame graphics.
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog wat nieuws over deze (waarschijnlijke) toptitel?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tijdje stil helaas.
     

Deel Deze Pagina