1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT 4

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 jan 2017.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups ik denk dat Dirt iets meer voor de grote massa is dan Dirt Rally was.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat laatste is wel echt een sterk punt. Als je tegen mensen rijdt die de track (beter) kennen, ben je bij voorbaat kansloos. De nieuwe track-maker biedt de ideale uitkomst om een leuke online omgeving te creƫren op het gebied van rally.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vond Dirt Rally idd iets TE hardcore. Je begint met de 60's class en dat viel nog wel mee qua difficulty, maar met de 70's cars had ik al snel veel moeite, en moest ik echt gaan tweaken om ze fatsoenlijk onder controlle te kunnen houden. Met de 2000's auto's had ik weer minder moeite.

    Grafisch vond ik Dirt Rally ook erg ondermaats, helaas, en dat lijkt met Dirt 4 stukken beter te zijn.
    Ik denk wel dat ik even een prijsverlaging afwacht voor Dirt 4.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Had juist gehoord dat deze grafisch minder is dan Rally in dat filmpje wat hier laatst geplaatst was. Dat zou wel jammer zijn. Ik vond zelf ook Rally iets te hardcore, van mij mocht het iets meer casual zoals Dirt2/3, ben benieuwd hoe deze gaat uitpakken. Wil hem best kopen als hij op PC ook goed ontvangen wordt. Heb wel weer zin in een nieuwe race game met controller.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ook wel benieuwd maar ga nu eens niet op release een game kopen :p Even de eerste reacties zien :)
     
  6. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Grafisch wel ondermaats hoor, zou haast denken dat de WRC games mooier zijn. Merk ook framedrops op de X1 maar de gameplay is gewoon weer steengoed. Presentatie en muziek is ook lekker. Had niet verwacht dat ze zoveel aspecten van Rally zouden overnemen, team/engineeers etc. Eerste paar potjes als Gamer gespeeld met difficulty Pro. Is me wat te makkelijk dus ff zoeken naar wat voor mij de max is. Wil niet teveel frustratie. Ik dacht dat er ook een rewind functie inzat?

    Jammer btw dat de game niet gebruikt maakt van de rumble triggers, dit zorgt imo voor veel meer immersie.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik zou hem op simulation zetten en dan zelf nog een beetje tweaken. Erg goed te doen nog met controller :thumbs:.
    En inderdaad, die rumble functie op de triggers wilde ik hem bijna voor de Xbox halen ipv. de PS4. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan dan.
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Mja, heb Rally voor de PS4 maar vind de X1 controller gewoon het fijnst voor racers en verwacht nog wel een Scorpio upgrade net als de Pro.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Hmm, ik vind de PS4 controller fijner voor alles behalve shooters eigenlijk. Maar dat is misschien ook iets persoonlijks :+.
    Ik heb al een PS4 Pro, dus de Scorpio komt hier sowieso niet. Eerder nog een Switch dan.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik race toch het liefst met een wheel.. met de controller begin ik weinig..
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik kan op een of andere manier beter spelen met controller, makkelijker en hij ligt al klaar, geen gedoe met stuurtje tevoorschijn halen etc. Heb 1,5 jaar een G29+shifter gehad. Voorheen, en nu ook weer, gewoon met Xbox One controller voor PC. Ik durf makkelijker te driften en sneller te rijden met controller heb ik gemerkt. Je kunt sneller reageren. Met stuur aan bureau moest ik toch altijd een stuk van mijn monitor zitten, nu kan ik gewoon weer lekker dichtbij zitten om optimaal van de game/graphics te genieten. Stuurtje houd ik al genoeg vast in mijn eigen auto, misschien komt het ook daar door 8)
    Heb laatst zelfs nog eens een Elite controller laten komen voor gebruik op PC, puur omdat nice kwaliteit, maar daarvan vond ik het 'kruisje' minder fijn klikken en de stickjes waren wat zwaar vergeleken met gewone One controller. Had de extra functies eigenlijk ook totaal niet nodig :p
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Grappig.
    Ik zit gewoon met mijn neus vlak voor mijn tv. Met een controller is het voor mij een wiebel festijn. Schiet alle kanten op. Parkinson duimpje denk ik.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    TV kan ik begrijpen, maar aan een bureau is het niet echt handig.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Iemand al met een stuurtje gespeeld?
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zit ik ook op te wachten...
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    helaas morgen pas in huis :mad:
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Steam unlocked om 01:00, dan ga ik even een korte run doen met stuurrrr.
     
    Olijke Poffer en Alexknl vinden dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gisteravond.

    Ik rijd met de simulatie settings, met centering FFB en gewone FFB op 80%.

    Spel is een stukje toegankelijker dan Dirt Rally en speelt erg lekker. Grafisch niet geweldig maar met een TX kun je de auto's heerlijk positioneren.

    Ook de Rally Academy is best leuk. Vanaf 30% installatie is die beschikbaar en in combinatie met een stukje freeroam erg goed vermaak.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  19. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het fijn spelen, wel wat anders dan DR zoals al aangegeven. Ja hij is wat lastiger in een powerslide te houden maar ik vind de handeling fijn :). Al een paar keer onbedoeld een 360 gemaakt door iets te fanatiek te zijn en dan de DR manier van opvangen proberen = vol de rem in trappen... werkt niet meer zo goed:).

    Online is tot max 8 personen, dan wel rallycross, rally of iets anders
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Na werk maar even langs de Media Markt rallycrossen.
     

Deel Deze Pagina