1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT 4

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 jan 2017.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ook even gespeeld vannacht. De physics zijn echt een serieuze stap voorwaards. Door de verbeterde gewichtsverplaatsing doet de auto meer wat je zou verwachten waardoor het makkelijker wordt. Het enige dingtetje is dus idd de grip aan de achterkant. Als de achterkant wat looser wordt dan is het perfect. Voor nu gewoon wat left foot braking toepassen en dan komt de achterkant ook prima om.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2017
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Top.. ga ik zeker ook halen.. alleen zal niet meteen zijn..
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Steam reviews zijn niet geweldig, ik wacht het nog even af. Merk wel dat veel mensen het met Dirt Rally vergelijken in de reviews, maar die vond ik juist minder tof. Veel simulatie instellingen, veel (lange) rondes met dezelfde auto, niet echt het gevoel krijgen dat je elke keer iets unlocked. Heb dan liever dat speelse van Dirt 2 en 3. Hoop dat deze dat ook heeft.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Grafisch vind ik het trouwens ook sterk hoor, maar dat is op ultra op m'n PC. Geen idee hoe consoles ingesteld staan. Wat me ook opvalt is dat een aantal die zeggen dat het te makkelijk is gewoon niet hard genoeg rijden (uitgaande van de leaderboards). Auto rijden is ook niet moeilijk, en een rally auto is ook maar gewoon een auto. Het wordt pas moeilijk als je echt tot de limiet pushed en daar voorbij.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Heb gister wat streams zitten kijken op de Xbox, en ben niet onder de indruk. Weet niet wat het is met Codemasters, maar ze krijgen die belichting gewoon niet lekker voor elkaar. Daar hebben de F1 games ook al last van (dat bijvoorbeeld wel de zon schijnt, maar dat als de wagen 180° draait, de belichting op het stuur/interieur totaal niet veranderd). Wordt een nogal neppe en platte bende daardoor. Heeft de PC ook last van.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Laat dat nou net een dingetje zijn waar ik niets om geef.. Het gaat mij om de rij ervaring en gevoel en idd de grens opzoeken.. Als ik te diep in zo'n game zit heb ik niet eens de tijd om nog maar een beetje op mee draaiende schaduwen en zon reflectie te letten

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Realistische graphics dragen bij aan een realistischere ervaring. Als andere racers laten zien hoe het tegenwoordig ook kan, mag je best kritiek hebben als een grote dev dat niet voor elkaar krijgt.
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dan zal ik voor een echt racelicentie gaan als ik jou was

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Realistische graphics dragen ook bij aan een brakke framerate :p
    Al laat bijv Turn10 met Forza (Horizon) zien dat het een het ander niet perse hoeft te bijten.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Grafisch op de PS4 imo ook niet hoogstaand maar in de cockpit view merk je daar niet zo veel van
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat lees ik nou ook op steam al die slechte reviews, dat een stap achteruit zou zijn t.o.v. Dirt Rally.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zoals ik zei, mensen vinden het makkelijker dan DiRT Rally en daarom dan maar minder realistisch. Maar DiRT Rally is juist de minder realistische game. En dat is gelijk die game moeilijker maakt. De auto doet daar soms dingen die je niet verwacht waardoor je soms de auto volgt ipv controleert. Zo vind ik bijvoorbeeld een rFactor 2 makkelijker dan een Project Cars, puur omdat de auto's in rFactor 2 precies reageren zoals het hoort en mijn input 1 op 1 wordt vertaalt, waar Project Cars er soms vandoor gaat met de auto.
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Oke
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Op het Pcars forum zijn ze juist weer erg gecharmeerd van Dirt.
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Game is hier ook binnen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Fuckit, voor 29eu wil ik hem wel proberen op pc. Hij is aan het installeren.
     
    Olijke Poffer en Arno S. vinden dit leuk.
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Iemand toevallig al goeie ffb settings kunnen vinden??

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En waar is dat voor 29 euro?
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik vind hem leuk tot nu toe! Graphics op Ultra zien er zeker niet verkeerd uit, daarnaast ook lekker hoge framerate. Heb bewust voor de 'fun' handling gekozen en het speelt lekker met controller :)

    Uiteraard de Polo GTI gekocht :cool:
    Had net een race waarbij er dikke mist was, dan moet je wel effe heel goed luisteren naar wat voor aanwijzingen hij geeft 8)

    Ik had hem hier gekocht voor 29, net was ie 30 en nu opeens 31, gaat weer omhoog 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2017
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Damn.. Die stages in de mist zijn verdomde moeilijk

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina