1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Seizoen 3 en 4 content

     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wat is er speciaal aan de VR Cosmos?






    Lijkt me behoorlijk pittig op hoge snelheden!
     
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Deze game is gratis te downloaden met Ps plus. Gisteren gespeeld op mijn G29 icm mijn playseat. Wat een toffe game, maar ook erg pittig!
     
    WorkingTitle en ageQned vinden dit leuk.
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Zeker pittig. Normale racespellen kan ik aardig spelen, maar heb nooit begrepen hoe je rally moet spelen. Het bochtenwerk gaat mij niet goed af. Iemand een tutorial?
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Het is echt een moeilijk spel inderdaad! Grappig genoeg vindt mijn zoontje van 5 het wel heel leuk, maar die doet alleen de free roam en dan een half uur lang die auto aan gort raggen. Whatever works...
     
    Tyrant, ageQned en RemcoM vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, geen idee wat je wilt horen, maar het is een rally game, dus je auto op de weg houden en zo'n snel mogelijke tijd neerzetten. In andere racing games kun je vaak ongestraft ergens tegenaan knallen, en dat is in rally games dus niet mogelijk. Je strijdt niet alleen tegen de klok, maar ook tegen het parcours.

    Ik vind persoonlijj het vervelends wanneer er verwacht wordt van je dat je zelf je auto gaat tunen en tweaken, want 1: daar snap ik weinig van, en 2: ik vind dat ook niet leuk om te doen.
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja dat snap ik nog wel, maar games als Gran Turismo kan ik redelijk goed spelen. Maar met rally games is het compleet anders lijkt wel. Wanneer je moet remmen, insturen, gas geven etc in de bochten.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Klopt, is ook lastig, al lijkt het ook erg te verschillen per auto die je kiest. In Dirt Rally 2 had ik op een gegeven moment een auto gevonden in de line-up die meteen okay aanvoelde, dus daar toen alleen maar mee gespeeld, maar dan dus alleen de time-trials op losse parcours.

    In Dirt Rally 1 was het echt heel lang zoeken voor ik een auto had die goed aanvoelde, en ik kon in die game ook niet in 3rd person view (achter de auto) spelen, wat gelukkig in DR2 wel goed gaat.
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Mijn eerste tip zou zijn om langzaam bochten in te gaan, je verliest namelijk de meeste tijd als je een bocht uitvliegt en schade oploopt. Tip twee, probeer de navigator bij te houden qua pacenotes, je kunt ook instellen dat deze zichtbaar zijn tijdens het spelen. Voor mij betekenen de verschillende cijfers 6: volgas 5: kort liften gaspedaal, zo snel mogelijk op het gas, 4 lang liften eventueel rem aantikken, 3 remmen voor de bocht terug schakelen naar 3 of 2 (afhankelijk van de auto) 2 hard remmen 1 meestal hairpin dus vol remmen en evt. handrem gebruik om in te sturen. Sommige bochten zijn ook relatief dus als je uit een 1 komt en meteen daarna een 3 hebt kun je deze misschien wel volgas nemen etc. Bij regen doe ik voorzichter en kun je eigenlijk wel een vol punt van alle cijfers onder de 5 afhalen.
    Naast de cijfers komen er ook nog andere aanwijzingen voorbij van de navigator zoals tightening (bocht wordt krapper), long (langdurige bocht) etc.
     
    rubenpol007, Zifnap en 360man vinden dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Momenteel de GOTY voor 16,25 in de Xbox Marketplace, dus denk wel dat ik hem vanmiddag even koop.
     

Deel Deze Pagina