1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die Lancia is een drama, maar ik heb in die klasse al een andere auto gekocht. Het is namelijk een onding,.. althans vind ik.

    De hairpins rem ik redelijk op tijd en probeer hem iig altijd al dwars aan te snijden. Belangrijkste is daar vaak goed wegkomen, want er zit vaak een mooi snel stuk achter.

    Heb nu zelf iets tegen de 500Cr, met name door gisteren een Challenge daar kreeg ik iets van 275000Cr voor. Dat tikt wel aan, maar moet dus nog best wat.

    Zit nu in Argentinie en wat een ^&%^$ stuk is dat. Ik kijk vanuit de cockpit view en dat is echt haast niet te doen. Het is een groot hobbel-de-bobbel-misselijk-makend gedeelte. Heb de eerste twee stages nu gedaan en heb slechts een voorsprong van 11sec. Denk er serieus over om deze stages vanuit een andere camera positie te doen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja nou vind die Lancia ook helemaal niks, maar kan nog geen andere wagen kopen anders duurt het nog langer voor de R5.

    Heb vandaag nog geen career gedaan alleen even de challenges die ik kon doen.

    Ja dat wil ik wel geloven dat die hobbel stages haast niet te doen zijn met de cockpit view. Ik speel zelf meestal met de view dat je stukje van de motorkap ziet.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bonnet-view of hoe het ook heet, is wellicht ook wel een idee om te doen.

    Net de H1 afgerond en in Argentinië overall toch nog gewonnen. Poland was helemaal redelijk te doen, daar rijd de AI gewoon echt traag. Door het winnen van alles kreeg ik iets van 375000Cr. Dus gelijk de Peugeot gekocht en de Daily challenge gedaan, die was gelukkig op bekend terrein dus gewonnen.
    De week challenge met de R5 is in Argentinië en is er nog 3 dagen, maar dat wordt afzien......Zondag maar eens proberen. :thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
     
    Pyoonexk, Bidle en ageQned vinden dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook maar gekocht.. nu maar hopen dat de VR support niet te lang op zich laat wachten.. Dirt Rally 1 is zo gaaf in VR.
     
    Bidle en ageQned vinden dit leuk.
  6. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind persoonlijk de game heel teleurstellend. Toch zeker als je de voorgaande delen van DiRT hebt gespeeld. Waarom moest die arcade mode eruit? De game is nu enkel goed voor gamers die enkel van een simulator houden. Ik speel ook wel eens graag een simulator. Maar vind dit persoonlijk niet bij DiRT passen. De Fun is weg in de game. Daarnaast vele wagens en tracks zijn gewoon verschrikkelijk slecht te besturen. En zit je Je constant bij elke andere track zoveel aan te passen. Sommige houden hier van. Maar ik zelf vind het verschrikkelijk voor een DiRT game. De Fun is weg en de game gaat hier ook terug weg. Had toch een leukere game verwacht.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat doe je goed, gewoon nu alvast genieten en straks met VR nog meer!
    Lijkt me ook lastig om al het enthousiaste geneuzel van ons hier voorbij te zien komen.





    Er is idd weinig arcade bij, maar kan me dat van Dirt (1,0) ook niet herinneren.
    Pas zelf eigenlijk niks aan bij de auto’s en gaat tot nu toe redelijk goed. Dit ga ik wel nog doen, maar wil eerst een beter gevoel krijgen bij de auto’s. Ben er net pas achter gekomen dat ik meerdere sets banden heb; LoL.
    Wellicht kan je het nog even wat tijd geven. Als je iets meer gaat rijden, dan voelt het daarna net zoals Arcade. Enkel dan met iets meer voldoening. Als het gewoon niet je ding is, dan is het helaas niet anders,....
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    1 championship ging heel goed qua rally daarna een nieuwe gedaan toen moest ik in Spanje beginnen rijden. Een drama... de auto slingert in de bochten. En dus meestal dus een spin als gevolg. Heb hem toen van heel dat gedoe afgezet. Had toen al andere banden en andere setups geprobeerd. Vandaag een rallycross championship gewonnen met de Opel Corsa. Heel gemakkelijk. Daarna een geprobeerd met een speedcar. Een drama weer. Dan een free play rallycross met de VW polo ook een drama. Heb al veel andere auto's en tracks geprobeerd. Nochtans de eerste DiRT game die tegenvalt. Want alle andere delen waren echt tof. Wat ook jammer is dat de game weeral zo weinig te bieden heeft. Maar het ergste is de heel besturing van de auto's zelf. Anders had de game me wel kunnen bekoren.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dit is ook geen dirt maar dirt rally. Alle dirt lijken meer arcade. Dirt rally is meer simulatie gericht. Als je een beetje onderzoek had gedaan voordat je de game kocht had je dit kunnen weten.
     
    Jimmy J. en Bidle vinden dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Zonde!
    Hier had ik ook wat last op het asfalt, omdat het gewoon niet voelt als asfalt met name bij een slip. Lees dat meerdere dat ervaren.
    Qua setups zou je niet veel hoeven te wijzigen. Wellicht enkel bijvoorbeeld de demping, dat doet al best veel.
    De auto’s rijden allemaal idd erg verschillend, maar vind ik juist een pluspunt.

    Probeer je niet te overtuigen hoor, maar gewoon jammer dat die niet bevalt. Ben er zelf juist erg enthousiast over, maar dat blijkt. ;)
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat had je wel kunnen weten natuurlijk. Dirt Rally is realisme en die andere Dirt games zijn meer de arcade kant. Dit was al bekend sinds de aankondiging van Dirt Rally 1. Dus de game is geen teleurstelling, maar je hebt gewoon niet even wat info opgezocht voor je de game kocht.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad ik ga nu zeker genieten. Heb niet voor niets een dure Fanatec setup.
    Het is zeker lastig om niet te kopen als je de reacties voorbij ziet komen. Ik wilde wachten tot de zomer maar dat is dus niet gelukt. :lol:
     
    Bidle en Zifnap vinden dit leuk.
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Morgen maar even de r5 weekly challenge doen. Heb nu eindelijk een R5 wagen, maar vandaag had je ook. Een R2 wagen challenge en een wagen van die categorie heb ik ook nog niet.

    Vandaag Rally Cross kampioenschap verder gedaan en had 2 punten te weinig om mee te doen met de open. Dus moet die career weer van voor af aan doen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vanmiddag even gereden. Phoe zo in pancake mode is het racen wel erg wennen. Ik zet de cam maar op bonet view. Dashcam is haast niet meer te doen als je VR gewent bent. Dus ik moet echt even stevig oefenen. Maar het ziet er erg mooi uit allemaal.
    De FFB is wel erg minnetjes moet ik zeggen. Ik hoop dat ze daar nog wat aan gaan doen. Ik voel erg weinig FFB.
    Leuke titel.. ik ga flink oefenen.
     
    Bidle en ageQned vinden dit leuk.
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Weinig FFB was in deel 1 helaas ook al zo.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wil morgen ook de R5 weekly gaan doen, denk dat het één groot drama gaat worden. Wil ook Cockpit view blijven hanteren, dat maakt het voor mij toch wel weer leuker qua beleving.

    Balen van Rally Cross, wist ook niet dat je echt moet winnen om verder te kunnen.

    Oh enne welke R5 heb je gekocht??



    Deel je FFB ‘feedback’.
    Begreep dat ze daar nog wel iets in gaan doen. Heb zelf ook een Fanatec set-up.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2019
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat? Dirt Rally kon je zo instellen dat op een recht stuk je stuur compleet oncontroleerbaar uit je handen vliegt.

    In 2.0 zet je alles op max en je voelt nog steeds nauwelijks iets. De FFB is echt dramatisch.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Serieus?

    Ik had een t300rs stuur maar vond de FFB echt mwah..

    Alletto Corsa daarentegen ...
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja de FFB is echt slecht. Maar ik hoorde/las dat ze er mee bezig zijn.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lol ben je bijna de hele week bezig om voor een R5 te sparen en heb je dat eindelijk voor elkaar om die weekly te doen. Flikker je in de eerste beste bocht naar beneden om dan al te weten dat een goede ranking meteen is uitgesloten.

    En dan in de laatste stage ook nog eens een terminal damage op te lopen lol. Nou ja soms zit het gewoon niet mee. Klote Argentina stages haha.

    Had overigens de Ford Fiesta R5 gekocht.
     

Deel Deze Pagina