DIrty Disc error

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xatos, 31 mrt 2005.

1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

Ik heb hem dus net binnen van gcshop. Start ik hem op krijg ik na esrb rating en sam fischer plaatje een dirty disc error |:- Ik opnieuwe proberen en weer die foutmelding. Er zit geen 1 kras op en is ook niet vies :confused: Snap er niks van, andere spellen speelt me xbox wel af alleen scct niet. Heb het al 10 keer geprobeerd ofzo.
    Help me.

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat mijn mijn (geflashte maar goed...) Xbox ook wel eens met gebranden spellen. De meeste doen het perfect maar sommige blijven hangen, ook geen idee waar het aan ligt... Nieuw exemplaar is meestal de enige oplossing. Waarschijnlijk heb je al een wat oudere Xbox? Een keer je DVD-drive schoon maken is misschien een oplossing... ga ik ook nog eens proberen.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    beetje gek misschien ik had het ook met een game van gt4 (lag aan dubbele brand laag) maar was wel voor de ps2, schoonmaken helpt ieder geval dan is ie weer sneller en denk dat het ook wel zal helpen bij de xbox

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is echt te erg. Na het schoonmaken en 20 keer opnieuwe proberen, heb ik maar een nieuwe gekocht. Nog gecontroleerd voordat ik hem erin deed (komt uit seal en is brandschoon, geen 1 kras) En deze geeft gvd ook die klote error. Had gelijk ook een cleaningkit gekocht, maar dit helpt ook niet :mad: En het gekke is nog dat wanneer ik Ghost Recon 2 erin doe, dat deze het wel doet.

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Net ook even SP: CT gespeeld. De cut filmpjes lopen niet helemaal stromend.
    En ook liep de game een paar keer vast tijdens het laden. Ook tijdens het aanmelden voor een server van Live.
    Meer mensen hier last van ?

6. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Vastlopen echt in terug naar het menu of het echt helemaal fataal vastlopen?
    Ik krijg wel soms een error van 'session is no longer available' maar ik heb nog nooit gehad dat de game totaal vastliep. Cutscenes gaan bij mij ook vloeiend...

7. AgentSmith

AgentSmith Guest

Helemaal vastgelopen, moest op de reset knop drukken van de X-Box om het weer aan de praat te krijgen. Andere games gaan prima.

8. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral in het menu en de filmpjes stottert de boel nog wel eens, dat is wel irri ja |:-

9. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik anders helemaal niet :|

10. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last van,welke versies xboxen hebben jullie,en wat voor dvd-drives?

11. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt alles perfect, behalve de Training Video's, daar hapert ie ontzettend veel. Niet dat ik dat erg vind, aangezien ik toch wel weet hoe alles werkt. Kheb toch wel de video's gekeken (met ontzettend veel haperingen) en de laatste van hoe het niet moet is best geinig. :)

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    BIJ MIJ BIJNA HET ZELFDE PROBLEEM!!!!!!!!! :mad:
    Alleen dan met Burnout 3.
    GEEN 1 KRASJE :'-( en als ik B3 in mn XBox douw heeft de xbox moeite met laden en krijg uiteindelijk dat schermpje in de menu van xbox dat ik er een xbox cd of dvd erin moet douwen. :confused: en een week daarvoor deed i het wel :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  13. mars15

mars15 Guest

Hier nog geen problemen met de cd,

Echt klote voor jullie

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet wat voor versie ik heb. En eigenlijk ook niet wat voor dvd-drive (denk dat het hieraan ligt, niet aan de disc zelf). Maar ik heb iig een gat in het midden. (dus geen 2 kleine gaten) Waar kan je je versie zien dan?

15. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    serial nummer checken :9

HEEE ik zie net de promotie reclame op tv!!!

16. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
  17. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf dus een samsung drive, en in het menu stottert alles toch best wel, die filmpjes zijn soms niet echt om aan te zien, dat is jammer.

In het spel zelf stottert het allemaal niet (of iig bijna niet), zijn er meerdere die dit ook hebben? |:-

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dus de SCCT dvd icm Thomson Dvd speler is een beetje gevoelig?

19. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Guys, als jullie veel last hebben van storingen etc met je xbox, kan dat betekenen dat je drive niet meer goed is. Ik heb zelf de game getest op redelijk wat xbox-en en ik heb nergens dit probleem mee gemaakt.

Check met xbox techsupport hiervoor.

20. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Xbox tech support heb je in dit geval geen hol aan, want die Thomson drive Xboxen zijn al ouder dan 2 jaar en worden volgens mij niet meer geleverd. Reparatie bij MS buiten garantie is heel erg duur, daar kan je een nieuwe Xbox voor kopen.

Deel Deze Pagina