Ik krijg de laatste tijd extreem vaak deze melding, terwijl er helemaal niets mis is met de disk. Ik heb vandaag mijn live kit gehaald en ik krijg echt vaaak die melding. Is hier wat tegen te doen? Thanks.
als je er echt vaak last van hebt en de cd's zijn goed schoon moet je hem terugsturen naar Microsoft. Die repareert hem gratis voor je en dan krijg je misschien nog een cadeautje ook
Ja idd effe terugsturen en ze maken hem voor niks . Bij mij ging het ook zo,ik belde de 1e dag de tweede kwamen ze hem halen en twee dagen later kwamen ze hem weer terug brengen en hij deed het weer perfect
niet dvd cleaners gebruiken!!! stuur hem op naar Microsoft, die gooien er een andere drive erin en binnen een paar dagen heb je hem weer terug. (met cadeautjes )
damn, dat is wel vervelend. Ben ik hem een paar dagen kwijt... nou ja.. als ie het daarna maar mooi weer doet. Vanavond even bellen dan maar. Tnx peoples.
handleiding: ALLEEN xbox kompitabele cd's << logisch dus, ze kunnen dan zeggen, jammer, had je die clean disc er maar niet in moeten doen..
Wat voor cadeautjes zitten er dan bij? Dan stuur ik em ook wel op (en JA, hij heeft de dirty disc fout ja)
Het leek opgelost, maar blijf het probleem houden. Ik heb net Xbox support gebeld en hij vertelde me dat ik 2 dingen kan doen: - opsturen en dan gaan zij hem maken. of - een dvd cleaner disk kopen Dus dat is niet verkeerd volgens ms zelf.
Ik zou er niet teveel van verwachten. Een demo disk ofzo. En reclame matriaal. Dat is dus ALS je al iets krijgt, wat ik uit bovenstaande posts opmaak dus niet helemaal zeker is.
oke..en weten jullie ook naar welk nummer ik moet bellen dan? is die service buiten nl of gewoon binne nl..... oke greez later