disc unreadable xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door benjamin20, 1 jan 2014.

1. benjamin20

benjamin20 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog de beste wensen voor 2014!

ik ga het jaar direct al goed in met mijn xbox360! 2weken geleden gekocht (2dehands)

nu zit ik met een probleem, hij leest GTA Five niet. ik leen dat spel van een vriend van mij en is nog nieuw! in het begin kon ik gewoon spelen, toen zei die af en toe disc unreadable xbox op nieuw opgestart en toen kon ik spelen.
    maar nu kan ik helemaal niet meer spelen, of hij loopt vast op het laat scherm. of hij zegt alleen maar disc unreadable na 30x herstarten en cd schoonmaken.

daarintegen kan ik andere spelen wel spelen, ik heb need for speed the run 2dehands gekocht en die speelt zonder problemen.

maar bij Farcry 3 zegt ie ook af en toe disc unreadable of loopt ie vast als ik midden in de game zit.

iemand enig idee? alle cd's zijn krasvrij

B.v.d

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kapotte cd-rom speler

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.782
    Dit en dat word dus bellen met de MS klantenservice. Je 360 gaat dan naar Duitsland voor reparatie, waar de cd-rom speler word vervangen. Ik heb dit probleem ook al 2x gehad. Heb je toevallig ook rode lampjes zien branden rond de opstart knop op de 360, rechts als je hem horizontaal hebt liggen???

En geef, wanneer je de klantenservice belt, meteen het serie- en typenummer door, die staan aan de achterkant wanneer die horizontaal ligt. Het kan zijn dat de garantie al verlopen is, maximaal 3 jaar, als je hem 2e hands hebt gekocht. Hier moet je de volgende keer altijd even aan denken wanneer je weer elektronica koopt 2e hands.

Hopelijk heb je hier wat aan en anders vraag je maar gerust door in dit topic van je.

Deel Deze Pagina