Als ik mijn iso's van mijn harde schijf wil FTP-en naar mijn Xbox ( omgebouwd met Xecuter2 en 120 GB HDD) dan krijg ik disconnects met als resultaat dat ik geen spellen kan uploaden naar mijn hdd. Software is al diverse malen opniwue op mijn xbox gezet en het maakt niet uit met welk proggie ik ftp. xISo,Xisomanager en nog meer van die programma;s allemaal geven ze disconnects. Het maakt ook niet uit welke iso ik neem,het gebeurd bij allemaal en op willekeurige momenten iemand nog een idee????
Hey, ik wil niet lullig zijn maar ik raad je aan om de faq van dit forum eens te lezen. Er staat namelijk duidelijk dat er niet over modchips en bijbehorende onderwerpen gepraat mag worden.
Quote uit de FAQ: Modchips - Illegale praktijken. Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd. Maargoed, 120 GB, wat ga je ermee doen?
niets hoor, maar alsje 't vergelijkt met wat 'n 'normale' xbox heeft, is 't gewoon best veel... toch? Edit: 't valt trouwens nog mee dat de thread nog open is!
Geen probleem ik help je wel ff /me drukt op "Meld dit bericht bij een moderator" en zegt Illegale Praktijken
Dat stukje moest ik hebben ja Als je Xbox verder kuren heeft moet je je eens afvragen waarom er geen garantie meer opzit als je hem ombouwt Wou de thread al op slot doen alleen m'n pc liep vast !!! Case Closed