1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] "******" als scheldwoord.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Acolyptus, 11 okt 2008.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben het ook volledig met je eens dat het buiten het scheldwoord om, simpelweg een verschrikkelijke ziekte is, waar absoluut niet mee gespot mag worden. En ik zie die gevolgen er in ook, dat is ook naast dat hele karma, een rede om er niet mee te schelden.
    Ik vind het ook gewoon een fatsoen kwestie.. Ook al vind je het prima om dat woord te gebruiken, andere mensen hebben daar meer moeite mee, en daar mag je best wat respect voor hebben. Ik ben opgevoed dat ik respect moet hebben voor anderen zolang zij redelijk blijven. Daarom gebruik ik dat woord redelijkerwijs zo min mogelijk, ook al heb ik zelf weinig problemen mee om het te horen.
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo,we zijn het eindelijk eens een keer eens geraakt wat een kwestie betreft...
    Natuurlijk begrijp ik dat je er zelf geen probleem mee hebt om dat te horen,en ik ben blij dat je mijn standpunt begrijpt dat ik daar wél een probleem mee heb om dat te horen...
    Je gebruikt dat woord zo min mogelijk als je kan,en als het je toch eens zou ontglippen mogen we het omschrijven als een "slip of the tongue" aangezien je wel degelijk weet welk leed erachter schuil gaat...
    Dat is mooi van jou,en daar ben ik jou uiteraard dankbaar voor....;):b:
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Duveltje doen dan? :+
     

Deel Deze Pagina