1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom glimt het dan? Ik zou eerder zeggen dat het koper ofzo was.

    Anyway, Uri Geller is wel een fruity little man. Ik bedoel, die gast kan gewoon olievelden zien, daardoor heeft hij echt miljoenen euro's verdient. De regering laat hem dan olievelden zoeken, en hij vind ze altijd. Da's toch raar? 8)

    Dat lepelbuigen en die tekeningen die hij zomaar kan raden is gewoon onzin denk ik.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ..[yt]4YJDh1xjSeU[/yt]
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk ook dat veel meer mensen UFOs hebben gezien, maar gewoon niks zeggen omdat ze bang zijn voor de reacties van vrienden/media.
    Mja...Om hun daartegen te beschermen heb je natuurlijk in eerste instantie het ruimteschip zelf, en daarna eventueel nog een of ander pak. Als ze tot hier kunnen reizen, zullen ze daar ook wel een oplossing voor hebben.
    OF ze kunnen er wel tegen, dat weet natuurlijk nog niemand. :)
    Ik vind dat toch een ander geval dan dat we nu op Mars hebben. Bij deze foto is het al snel duidelijk dat het een steen is. Vooral omdat het geen lichaam heeft :+

    Bij de huidige foto zou je sneller kunnen zeggen dat het echt een alien is omdat:
    Het een lichaam lijkt te hebben
    Het lijkt te bewegen
    Andere kleur heeft dan de rest.

    En als er water voor nodig is om leven te hebben (iig volgens de 'aardse' maatstaven) dan zou het best kunnen dat ze ondergronds leven. Zou verklaren waarom er niet meer foto's van hun zijn. Buiten het feit natuurlijjk dat ze niet zo stom zijn om te gaan poseren voor onze camera's 8)
    Er zijn bv. al meerdere gletsjers gevonden, en deze foto getuigt van grondwater wat naar boven is gekomen:

    [​IMG]

    *Je noemt het een Moon Face, maar dat bewuste plaatje komt ook van Mars

    Ik denk niet dat dit het hierdoor obscuur blijft, maar het blijft obscuur door de reden waarom mensen nooit hun ervaringen durven te vertellen: Altijd die angst om uit gelachen te worden. Vooral mensen met een goed betaalde baan willen dit natuurlijk niet, het kan hun hun baan kosten.

    Hier een voorbeeld: In 1997 toen 100-en mensen vreemde dingen boven Phoenix zagen werd er een persconferentie gehouden. En de manier hoe ze begonnen laat precies zien wat ik bedoel.

    [​IMG]
    *hier zonder masker.
    En dan vind jij het gek dat niet meer mensen hun ervaringen vertellen?

    ***********

    hier nog maar eens een interessant filmpje: (ze horen bij elkaar)

    [yt]uGVWXq_xSoo[/yt]
    [yt]gtdOQSOQ6hU[/yt]
    [yt]sUcKXWe0VYk[/yt]

    En voor (nog) meer leesvoer heb ik hier een case uit Texas die nu bezig is.:
    Part 2:

    Part 2 aka de update:

    Mexicaanse luchtmacht filmt UFOs
    [yt]uDOOZ_IPb6Y[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar jullie vergeten soms denk dat er Photoshop bestaat. Echt ALLES valt te Photoshoppen. Als je op Discovery/NGC ziet hoe ze de UFO's kunnen vervalsen, dan geloof je gelijk een stuk minder, of helemaal niet meer in UFO's!

    Er zijn nog weinig duidelijke beelden die niet gephotoshopped kunnen zijn van aliens/UFO's. Dat van die stippen kunnen ook gewoon weet ik het...stenen ofzo zijn? Hier is in ieder geval GEEN bewijs van UFO's.

    Oja, nog over die 'steen' vd vorige pagina, waarom staat er eigenlijk een helikopter op? :9 Moet dat een buitenaardse helikopter voorstellen. Haha, laat me niet lachen. :)

    Nog steeds niet overtuigd. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik geloof het nog niet dat hier op aarde wel eens aliens zijn geweest...
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heel veel (alle) foto's en films worden onderzocht op eventuele vervalsingen, waaruit dan vaak blijkt dat ze niet gesoept zijn.
    Alles wat ik hier heb gepost is tot nu toe niet verklaard kunnen worden, ook na onderzoek niet.
    Geen Fotosoeps dus, geen vogels, vliegtuige, planeten enz enz.

    Die foto van de vorige pagina waar jij het over hebt is op National Geographic geweest, en daar zeiden ze ook dat het waarschijnlijk gewoon samenvoegingen van een paar symbolen zijn, die dan toevallig op moderne apparatuur lijken.
    [​IMG]
    Maar goed, ik blijf het wel érg toevallig vinden dat ze daarop lijken.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ze hoefen ook niet gesoept te zijn, maar wel vervalsd. Dan bedoel ik dat ze met een ander object gaan fotograferen, dat vertragen, blurren etc. En dan heb je wel een mooie UFO video. :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zoals ik zeg worden ook de video's onderzocht. En dan niet door Ufo enthousiastelingen, maar door experts op dit gebied. En experts zijn juist meestal de eersten die zullen roepen dat het een vervalsing is; als zij dan ook geen verklaring kunnen vinden lijken de filmpjes me toch redelijk authentiek.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit vind ik altijd mooie filmpjes. Laten een beetje zien hoe onbevattelijk groot die hele meuk is! :eek:

    Hier is nog een leuke variant:

    [yt]bov9M2gEgcE[/yt]

    Deze gaat uitzoomen vanaf mercurius tot aan de VV Cephei ster (VY Canis Majoris staat er niet bij).

    Holy crap :|
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vet filmpje ^^
    *********************

    Crashende UFO?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    COULD YOU CLARIFY SOMETHING FOR ME? LISTENING TO MARIE FORD-QUIGLEY, THE WIFE, AS SHE WAS TRYING TO HOLD THE CAMERA STEADY, YOU HEAR HER SAY, ‘THIS IS TAKING A VERY LONG TO GET TO THE GROUND.’ I HAD THE IMPRESSION THAT SHE THOUGHT SHE WAS WATCHING SOMETHING THAT WAS SPIRALING DOWN TO THE GROUND, AS OPPOSED TO MOVING OFF TO THE HORIZON?

    The object was moving away from them, but was also descending. So, from a perspective point of view, it definitely looked like it was going down toward the ground. Eventually at the very end of the video, you can see the smoke trail just about touch the horizon. Now, whether that meant the object fell into the ocean, or simply passed out of sight around the Earth’s curvature because it was so far away, it’s difficult to say. But the object was going down and away from them.

    In addition, we have since found a few more eyewitnesses who say they did see the black trail in the sky. We are trying to track down additional people who might also have seen it before it started making the black smoke trail. At this point, we have only found people who saw the black trail.



    White Disc-Like Object
    First Sighted Spiraling without Dark Smoke


    WHEN THE COUPLE FIRST SAW THE WHITE AERIAL OBJECT, WAS IT ALONE IN THE SKY WITHOUT ANY TRACE OF BLACK AROUND IT?

    Absolutely. It was in the sky without any trace of dark smoke around it. When it was moving and they first saw it, the object was starting to descend through some cloud layers. In fact, in a portion of the video that is not on the website that the link is from – the couple sent me the raw footage and you can see the object descending through cloud layers. You can see clouds move in front and then behind the aerial object as it is descending. It suggested it was at quite a high altitude and at the same time it was making descent.

    WHAT WAS IT THAT MADE THEM THINK IT WAS A PLANE IN TROUBLE AT FIRST?

    I think it was the unusual motion. The fact that something was moving in the sky in the odd corkscrew motion.

    IF IT WERE A TERRESTRIAL PLANE IN TROUBLE, YOU WOULD THINK THAT WOULD BE LINKED TO A CRASH.

    Absolutely, and we have no record of any crash at all. One would think we would have heard of something like that.

    DID THE COUPLE HAVE A SENSE OF HOW LONG THEY WATCHED THE WHITE OBJECT CORKSCREWING DOWN THROUGH THE CLOUDS BEFORE THEY SAW THE FIRST HINT OF BLACK SMOKE?

    They said they watched it for 5 or 10 minutes before it started making the black smoke. That's a very long time, so it was moving at a high altitude away from them and then began giving off the black smoke.


    Jet Fuel Dump?

    The couple did contact Transport Canada and talked to the officials themselves. The officials they spoke with had no explanation. Since then, some of the local media broadcasters also contacted some experts and some weather and government officials, and none of them has an explanation for what the couple saw.

    I READ WHAT THE CBC SAID ON JANUARY 3, 2008, WHICH INCLUDED THIS QUOTE FROM MARIE FORD-QUIGLEY THAT, ‘SO FAR THE BEST EXPLANATION IS THAT THIS MIGHT HAVE BEEN FUEL DROPPED FROM AN AIRCRAFT.’ AND THEN THE ARTICLE GOES ON TO EXPLAIN THAT SOMETIMES A JET IN TROUBLE, FOR EXAMPLE, WOULD TRY TO GET RID OF ITS HEAVY FUEL.

    I’M CURIOUS - WOULDN’T A JET DUMPING FUEL ALL HAPPEN FASTER THAN THE LONG 30-MINUTE SEQUENCE?


    That’s one of the problems with that explanation. It would be something that would disburse quickly.



    Secret Rocket Re-Entry?


    Another explanation that has been put forward is that perhaps it was the re-entry of a secret government rocket that had some problems and exploded on re-entry. We do know that two weeks before on December 10, 2007, the National Reconnaissance Office did have a rocket explode as it was going into orbit. Of course, this spiraling phenomenon was after that, but it’s possible it was another secret launch that had gone awry. But we have no information that this occurred.

    HAVE EITHER YOU OR THE COUPLE TALKED WITH ANYBODY OFF THE RECORD IN CANADIAN GOVERNMENT OR MILITARY WHO HAS TRIED TO SUGGEST ANY OTHER KNOWLEDGE?


    We’ve made contact. I have spoken with people in the aviation industry through Transport Canada if they had other records?



    NORAD Admitted Tracking “Unidentified
    Flying Object” On December 21, 2007


    Curiously, only five days before the North Tryon spiral, on December 21, 2007, there was another sighting by a helicopter pilot not far from there in Halifax, Nova Scotia, of an unusual aerial object. The pilot spoke with somebody on the ground when he landed who then contacted NORAD and NORAD actually admitted that they had tracked not only the helicopter, but the UFO that was seen near the helicopter and NORAD had no idea what it was.

    We do have some contact that allows us input from officials. But so far, NORAD has not said anything about the smoke trail incident.

    DID NORAD USE THE PHRASE THE ‘UNIDENTIFIED FLYING OBJECT’? THAT THEY WERE TRACKING IT?

    They didn’t use the term ‘UFO,’ but they did say ‘unidentified flying object,’ yes.

    I WAS INTERESTED THAT IN THE CBC WEBSITE, THEY HAD ANOTHER STORY ABOUT CANADA SEEMS TO BE HAVING A LOT OF UNIDENTIFIED FLYING OBJECTS IN THE SKY. WOULD YOU GIVE AN OVERVIEW OF WHAT HAS BEEN HAPPENING RECENTLY IN CANADA?

    We certainly have had a number of highly strange reports. Just in the past couple of days I have received two additional UFO reports from December. One was from Lake Audy in northern Manitoba. Another is from considerably further north near the Arctic Circle where someone had seen some unusual lights. As Research Coordinator for UFO Research, we do the analysis and try to keep track of all the UFO reports made in Canada throughout the course of a year. We are in the process of compiling all the reports into our data base, but at last count we had more than 650 UFO reports in Canada for 2007 alone.

    I do receive official UFO reports from Transport Canada and from the M. O. D. I do get reports from Canadian air force bases regarding reports and calls (from the public) made to them, but also other military personnel reports they receive. I suspect, though, that I only get the tip of the iceberg. So, I suspect there is a great number of UFO reports that are at a much higher classification level than I am privy to that are being made. Where those reports are going? I’m not sure.”
    ........

    The CBC story with a link and a video excerpt is at:

    http://www.cbc.ca/canada/prince-edward-island/story/2008/01/03/spiral-mystery.html

    Bron: http://www.earthfiles.com/news.php?ID=1372&category=Environment

    ****
    Nog een interessante case. Je moet wel even zin hebben om te lezen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had nog een aantal interessante dingen gevonden.
    Iemand zin om zijn mening te geven?:

    Another Alien Autopsy
    [​IMG]
    Here we go again, another alien autopsy video has come out of the woodwork. This is going around the Net like wildfire the last couple of days, and we might as well put our two cents worth in also. The film was published recently on www.youtube.com by a man who posts a lot of UFO media there, and he states that he has no information whatsoever about the film: the source of the video, location of the alleged autopsy, the time frame, who produced it, who is involved, where the alien allegedly came from-absolutely no probative information at all. It seems like he could have at least told us where he got it.

    The video is interesting to see, and I think you will want to take a look, out of curiosity if nothing else. Until some background facts can be established, it is difficult to make much of a fuss about it. I think I know what most folks will think, but I can't let my own opinion color what others might think. I may not be up to date on all of the new graphics programs out there, but if this is a hoax, however it was created, this was a fairly elaborate production, therefore costly. So, is it worth all of the time, effort, and cost to create a hoax?
    Notice: there is a warning on the video as to its graphic content, so it's maybe not so good for children. You can check out the film at Bizarre Alien Autopsy, and make your own judgement. Tell me what you think.

    [yt]JqIseJwx2_4[/yt]
    .
    Nibiru
    [yt]O96ZMPXuv1A[/yt]
    Klinkt allemaal een beetje extreem, maar het is toch interessant om eens te kijken
    .
    Chemtrails
    [yt]6FO4GHBu_Hs[/yt]
    Deze klinkt erg veel als een complottheorie, maar toch...What if...
    .
    Homeland Security Ban On Infrared Cameras.
    3 ) Subject: Homeland Security Ban On Infrared Cameras.
    Date: March 5, 2008
    To: earthfiles@earthfiles.com
    “Hi Linda,
    I am a photography professor at a major college in the Midwest. Our department recently placed a purchase order for a infrared digital still camera. We were shipped the normal spectrum version of the camera with no explanation. When I called the NYC photo suppliers, I was informed that Homeland Security has placed a ban on the sale of ALL digital still and video cameras with infrared capability! Only law enforcement or other agencies can buy them with approval from the manufacturer. They cannot be shipped, but must be picked up in person. An end user license must be completed in the store.
    I immediately recalled your recent talk on Coast to Coast AM about there being ‘something’ in the infrared spectrum our government does not want us to see. Our photo program merely wanted to buy the infrared camera for the interesting landscape photographs IR is capable of recording. You can verify my email by following this link to the Major Photo retailer.

    Earlier this year, Eastman Kodak suddenly and without warning stopped making infrared film, which had been available for decades. No reason was given, but I now believe this ban came from Homeland Security. Clearly there is something in the infrared spectrum that the general public is not being permitted to see, or record.”


    Via: http://www.earthfiles.com/news.php?ID=1399&category=Environment

    En een case die al langer loopt, en interessant blijft om te volgen:
    de Stephenville Lights.
    Ooggetuigenverslag van de pliesie
    Over de geprojecteerde symbolen
    Filmpje van de symbolen
    Officiële site

    Als er 1 ding wat zeker is dan is het dat de regering er meer vanaf weet dan het verteld!

    Ik ben benieuwd hoeveel mensen zich de moeite nemen om ook maar iets van deze zooi te bekijken/lezen. :+
    Ach.. Ik heb mijn tijd weer goed om gekregen. ;)

    En zou btw een van de modjes de topictitel naar een iets algemenere titel willen aanpassen?
    Iets als 'Bestaat er buitenaards leven?'
    De huidige topictitel slaat alleen op dat ene bericht in de startpost, maar ik wil er natuurlijk een algemeen discussie topic van maken. :)
    Eentje waar verschillende gevallen besproken kunnen worden. Of waar mensen hun eigen ervaringen kunnen vertellen (mochten die er zijn).
    In ieder geval alles behalve geflame!


    edit: Thnx meneer mod! :D
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Er is inderdaad leven op Mars aangezien er ooit water is geweest en waarschijnlijk nu nog is diep onder de grond van Mars. De leefende wezens die er nu nog leven zijn dus de Extremophile's.

    Deze spannende wezens zijn miezige bacterïen waar scientist helemaal verzot op zijn, en het leven op andere planeten bevestigen. En omdat ze in de gekste omstandigheden kunnen overleven zijn deze wezens extreme. :+

    Daarbij komt dat wij waarschijnlijk ook buitenaards zijn. En dat we ooit ergens in het verleden hier zijn aangekomen op een astroïde. Uiteraard als 1celige wezentjes.

    Eventjes voor de goede orden, ik vind dit totaal niet boeiend dat er buitenaardse bactiëren bestaan zie ook liever grote rare buitenaardse zoogdieren/reptielen/vogels/vissen, maar apparently is het een whole big thing voor the world of science.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je wel vertellen waarom, omdat de zoogdieren, reptielen, vogels, vissen en insecten op aarde allemaal voortkomen uit (basically) bacteriën en eencelligen.

    Dus zonder deze miniscule beestjes, geen grotere beestjes. ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bedankt :thumbs:, dan was die PM naar Kevf dus alweer overbodig. :+
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja oke dat snap ik daarom zei ik ook

    Maar gaat zoveel jaar aan evolutie voorbij dat 1 mensenleven zo miniscule is. En dus geen tijd heb om dat allemaal mee te maken hoe die evolven. :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    huh wat heb ik dan net aangepast? 8)
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessant filmpje van die autopsy. Maar ik zou gek zijn om te geloven dat het echt is. Met een beetje creativiteit valt zo'n "model" zo te maken. Kijk maar is in Hollywood hoe zij de meest gedetailleerde creaties ontwerpen.

    Het zou nog gekker zijn als zo'n mijlpaal in de wetenschap op youtube voor iedereen te bezichtigen is. En tja, ik geloof best dat er buitenaards leven is, maar het is eigenlijk ook "eerst zien, dan geloven," toch?
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    leuke google-earth compilatie (daarna pas op de spoiler klikken)

    http://www.dumpert.nl/mediabase/64171/ce3aafae/google_earth_compilasie.html

    Zit zeker wat alien-materiaal tussen. En voor de ongelovigen, check zelf:

    32° 9'18.27"N, 110°49'58.32"W (american airforce)

    33°43'15.70"N, 43°31'49.74"E (iraqi airforce)

    55°43'43.62"N, 37°35'49.11"E (spaceshuttle buran, russia)

    34°38'14.57"N, 118° 4'55.30"W (stealth bomber @ usa)

    36°48'16.06"N, 76°17'36.59"W (vette schepen van de us navy)

    37°14'39.34"N, 115°48'39.63"W (area 51 volgens sommigen)

    37°37'40.93"N, 116°50'53.04"W (weird shit @ nevada test site)

    37°24'4.84"N, 116°52'4.84"W (weird shit 2 @ nevada test site)

    37°33'49.24"N, 116°51'5.06"W (een van de crosshairs @ nevada)

    40°41'21.36"N, 74° 2'39.73"W (Statue of liberty)

    37°58'17.11"N, 23°43'35.57"E (grieks parthenom)

    48°42'57.26"N, 2°22'17.71"E (de concorde)

    32° 9'21.09"N, 110°53'5.31"W (Vliegtuigkerkhof)

    37°42'48.45"N, 122°23'10.32"W (baseballstadium)

    33°24'58.52"N, 82° 2'14.09"W (Golf terrein)

    28°23'46.02"N, 81°34'42.12"W (disneyworld)

    38°53'51.35"N, 77° 2'11.69"W (The White House)

    40°42'41.83"N, 74° 0'46.18"W (Ground Zero)

    28°35'8.21"N, 80°39'3.72"W (Launchpad voor ne shuttle)

    34° 8'2.68"N, 118°19'18.07"W (the hollywood sign)

    38°44'39.87"N, 104°50'47.72"W (NORAD)

    48°59'13.65"N, 123° 3'24.10"W (een klif)

    39°54'56.32"N, 116°23'27.23"E (Een raar complex in japan)

    21°15'42.68"N, 157°48'21.05"W (leven in een vulkaan)

    47°36'12.77"N, 122°19'41.94"W (Hakenkruis gebouw te Seattle)

    32°40'34.00"N, 117° 9'28.00"W (Hakenkruis gebouw te San Diego)

    29°58'30.23"N, 31° 7'52.92"E (Wat piramides)
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Een google earth filmpje met vliegtuigen, hakenkruisgebouwen, graancirkels en een radarinstallatie bewijzen buitenaards leven? I think not. :)

    Ondanks de opzwepende muziek ben ik niet onder de indruk.
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk is er buitenaards leven, heb je Mirik wel eens gezien!!
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Touché! :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina