[Discussie] De zang talenten van Idols

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 13 aug 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [Discussie} De zang talenten van Idols

Nu Idols 2 voor de deur staat en we hebben kennis gemaakt met de talenten van Idols 1, word het tijd om de zang kunsten en uitstralingen van de oude gang van Idols te beoordelen... Hebben de sterren uit Idols echt talent ... of was het een hype ... of verwacht je dat deze mensen net zo doorbreken als Marco Borsato en andere Soundmix sterren (van de Henny Huisman stallen)

Persoonlijk vond ik Jamai het beste zingen .... alleen heeft deze niet de looks om een wereldster te worden ...

Jim is een echte Idol al moet zijn zang talent iets verbeteren, maar ja hij is ook net 16 en heeft nog geen echte baard in de keel ..

Persoonlijk denk ik dat we niets meer van deze idols horen volgend jaar ... maar k vind het concept idols wel een goed idee ... Wat vinden jullie?

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Idols vind ik een van de meest verschrikkelijke ontwikkelingen in de muziek. Zogenaamde artiesten die niet één noot op papier hebben gezet en alleen maar als invulling vormen voor de muziek maar die vervolgens wel MUZIKANTEN worden genoemd. No way. Natuurlijk werkt de muziekindustrie al jaren zo, maar dat mensen er intrappen terwijl het duidelijk om het geld te doen is....walgelijk.
    Noem me een idealist, maar ik als (zogenaamd echte) muzikant word kotsmisselijk van dit soort praktijken. Wat is er bijzonder aan iemand die nummers van anderen zingen. En ja, coverbands heb ik dan ook nooit begrepen. Het is gewoon té makkelijk. Bah!

3. wie of wat moeten we in deze thread afkraken???

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het met fardo eens het hele idols gedoe is een hype en ben het ook met de stelling eens als idols 2 is afgelopen dan horen we niets meer van jim en jamai. Zal was ik fan van hint want echt ze kan gewoon beter zingen als DO.

Over het concept is het prima maar zou ook niet zo goed zijn als er niet zon goede marketing machine achter zat.

Op vraag een nieuwe marco borsto kan je niet zeggen wat kijk naar de idols uit engeland die doen het gewoon supper. Goede teksten goede zang. Ik denk dat wij hier in nederland geen songrighters hebben die hits kunnen schrijven voor buiten nederland. Uitzonderingen als kane en nog een aantal zijn er wel.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je bent tog ook een (excuses hier stond geflame) ook he..

er staat DISCUSSIE.. onderontwikkelde..

iig ik vind dat mensen met meer talent dan de uiteindelijke winnaars hebben gewonnen..

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu niet zeiken hello dit gaat echt ergens anders over

7. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    jou, als je zo begint :{

En ik vond Hind het beste zingen. Jamai had de looks niet, en Jim de stem niet. Volgend jaar horen we echt niets meer van zer, geloof me. Ik ben verbaasd als Jimmy de kerst haalt :|

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ze zingen alleen in idols zelf covers...:{
    dat is ook wel logisch, want anders zouden ze elke week tig nummers moeten maken omdat iedere deelnemer iets origineels moet zingen.

ik vind met idols niks mis en ik moet zeggen dat ik de eerste leuk vond om naar te kijken. ik hoopte vooral dat jim flink op zijn bek zou gaan (omdat ik hem totaal geen zangtalent vind, hij kreeg de meeste stemmen van 11 jarige meisjes die hem schattig vonden)

ik gunde vooral de echte talenten de winst, en niet die jim. maja dat is weer een andere discussie

9. gangsta xbox

gangsta xbox xbox will never die

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat net zoals eerst met big brother het was een hype misschien net een jaar waren ze beroemd en nu hoor je er niets meer van zo zal het met idols ook gaanO-)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat is er boeiend dan alleen naar zangers te kijken. Wat is gebeurt met MUZIKANTSCHAP? Een gitaar in je handen nemen en ZELF spelen? Zingen kan bij wijze van spreke iedereen! Musiceren ook, maar zingen én musiceren én componeren, da's pas knap! Als ze daar nou eens een avondvullend programma van maken! Idols was alleen gebaseerd op marketing: bah bah bah

11. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me inderdaad af of Jim a) uberhaupt een muziekinstrument bespeeld en b) hoeveel van zijn teksten zelf geschreven zijn...

12. oh dit is toch een serieuse thread

Het concept van Idols is een aardig concept. Vooral voor de platenmaatschappij die verdienen er bakken met geld aan. maar die weten ook wel dat het na een tijdje over is met hun sterretjes. daarom komt er een deel 2.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik weet het antwoord wel:
    a) nooit
    b) geen een

Conclusie: Jim? Wie?

14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet ik jamai dan weer toegeven die jongen kan wel heel goed toetsen bespelen. Maar denk dat hij van zijn mangement geen ruimte krijgt voor eigen inbreng. Zie ook roger die was slim om er uit te stappen want hij wou spelen met zijn eigen band en dat wilde de heren niet van de julie want dan gaan er weer een hoop inkomsten verloren aan righters fee en nog meer van dat soort beloningen

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idols gaat helemaal niet om de idolen. het gaat er gewoon om, dat RTL 4 -of wie dan ook- geld in het laatje krijgt. wie er wint maakt opzich niet echt uit...

Trouwens, na Jim gaat ook hind het proberen -ja?- , dus als ik het goed begrijp: hoe je niet te winnen om toch een idool te worden!!!!

16. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, dat bedoel ik dus. Dat kan je toch geen muzikant noemen?

17. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb me echt kostelijk vermaakt met idols. behalve op het laatst, toen iedereen kon zingen op jim na.

hehe, al die mensen die denken dat ze kunnen zingen en dan naar idols gaan, echt grappig.

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    De voorrondes waren zeker weten het lijpste!
    Stond er zo;n gast met een discman op gewoon wat onverstaanbaar te bléren en te schreeuwen:+ Humor.._O_

19. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de truc leedvermaakt trek een hoop mensen

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voorrondes waren wel LOL
    Was in de finales en zo meest voor Dewi, omdat die vlak naast me woont

Deel Deze Pagina