discussie met mijn vriend

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jeroen_newhome, 17 dec 2004.

1. jeroen_newhome

jeroen_newhome jeroen

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een discussie met mijn vriend hij heeft namelijk een ps2 en ik xbox, ik zeg de grafich van Ghost recon 2 (op xbox) zijn beter dan die van s.a. en hij zegt het anders om wie heeft er gelijk?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    De Xbox is zo een 1,5 jaar later op de markt gekomen en dan is het niet zo vreemd dat het meer kracht en betere gfx kan tonen. Let wel dat het ook aan de game ligt. Een spel met kleine levels is mooier dan een spel met een ontzettend groot level.

3. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps2 kan grafisch niet tippen aan xbox

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox kan gewoon beter graphics op je tv toveren. Het hangt er echter wel van af of de makers van de spellen er tijd insteken om de graphics van 'xbox-niveau' te maken.

5. Gold Elite

Gold Elite Guest

Angelus en [2k] zeggen het. De xbox heeft gewoon meer kracht en kan daardoor als de maker er veel tijd aan besteed veel betere graphics dan de playstation op het scherm toveren.

6. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    En dat vraag je op een xboxforum.... als je dit op een ps2 forum vraagt krijg je het antwoord : PS2 Rocks !!! Xbox zuigt !! enz.

Bovendien wil je Ghost Recon 2 vergelijken met San Andreas ? Twee totaal verschillende spellen. Andere developers, ander genre, andere omgevingen. Hoe kun je dat vergelijken. Zal altijd objectief blijven.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja dit is natuurlijk moeilijkt te zeggen. We hebben het hier over 2 verschillende soorten games. Dan komt er nog bij kijken wat de developers er van maken. En het blijft gewoon een mening. Als mensen vinden dag pong er beter uit ziet als GTA:confused:A dan is dat hun mening. Op papier kan de xbox beter graphics op het scherm toveren dan de PS2 maar dat gebeurt niet altijd.

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    een spel kan grafisch wel mooier zijn, maar daarom hoeft het niet mooier te zijn (snap je het nog?) Ik merk vooral dat bij racegames op de xbox de auto's meestal erg afsteken tegen de achtergrond/het circuit, net alsof het er niet in past omdat het te mooi is zeg maar. Dus bij mij gaat het er meer om of de sfeer van het spel goed is.

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Neem de specs van de twee consoles is en vergelijk die ;)

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    specs zeggen toch niets over hoe mooi de spellen wel of niet zijn.

dus wat doe je, je pakt dezelfde spellen, 1 voor xbox, 1 voor PS2. vergelijk die graphics, en kom dan tot een conclusie.

11. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Wel degelijk, een pctje met een ati radeon 9000 wordt toch ook sowieso geowned door een 6600... het resultaat is echter alleen te zien in de games, daar heb je gelijk in ;)

12. partyanimal

partyanimal Be afraid.If u dare!

Leuk Bevonden:
    0
    check oo7 eens op de ps2 en de xbox

hep k owk gdaan met de gamecube en de xbox bij everything or nothing k hep ut nie echt lang kunne vergelijken maar k zo heel veel verschil zag k nie

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dat zal misschien nog wel tegenvallen...

het ligt aan de developers + console.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    op de xbox kun je met PES 4 op live, en op de PS2 niet, de gfx zijn bij PES4 ook wat beter, het is tenminste niet een directe poort.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Man, moet je de graphics van GR2 op de gameboy eens zien, die verslaat de PS2 en de XboX tegelijkertijd

:+

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    SORRY??????? Wake up dude. Het is volgens mij een directe poort van de PS2 versie. Dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom de PS2 versie er juist beter en scherper uitziet dan de Xbox versie. De Xboxversie heeft een soort waas over het scherm waardoor het minder scherp is. Ik heb beide versies in huis (xbox voor online, PS2 voor offline) en ik vind het een duidelijk verschil. Er is geen gebruik gemaakt van de extra kracht die de Xbox te bieden heeft, dus vandaar dat ik denk dat het juist wel een straight port is geworden.

Nu weer ontopic:

Laten we gewoon maar eerlijk zijn: De PS2 verliest het op grafisch gebied in de meeste gevallen van een Xbox. Is niet zo gek want de PS2 is ff wat ouder natuurlijk. In dit geval zijn de games moeilijk met elkaar vergelijken, maar Ghost Recon 2 ziet er mooier uit dan GTA SA alhoewel ik de vergelijking eigenlijk niet kan maken vind ik zelf. Maar goed.

Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  17. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al hoewel de xbox betere grafics er uit kan halen
    is dat bij Medal of Honor: Frontline niet te zien,
    daar zijn de grafics op xbox & ps2 precies het zelfde :confused:

18. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha daar is geen twijfel over mogelijk. _O_
    Maar ik vindt dat het heel erg aan het spel ligt GTA SA ziet er kwa grafics veel slechter uit dan bijv FFX-2 de PS2 ligt kwa specs natuurlijk wel lager als de xbox maar kan soms als nog vrij indrukwekkende dingen op je tv toveren.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oh ja, zekers. Ik heb MGS 3 Snake Eater (USA versie) en dat ziet er toch aardig gelikt uit om het zo maar te zeggen. Het ziet er erg strak uit zelfs. GT3 ziet er toch ook echt niet misselijk uit en zo zijn er wel meer mooie games op de PS2. GTA SA is niet lelijk maar ook niet heel mooi. Sommige dingen zien er dan wel weer mooi uit in het spel (de auto's vind ik wel heel mooi evenals het schademodel) maar vooral de characters zijn een verschrikking. Maar neemt niet weg dat het een van de leukste games van dit jaar is.

20. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik helemaal met je eens.

Deel Deze Pagina