Disney Xtreme skateboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 17 dec 2004.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Een best wel oude game maar hij draaide lekker op de Tony Hawk Engine, en geef toe, dit is de meeste vernieuwing die de TH serie ooit heeft gehad.

    Wat vonden jullie van dit spel? Ik vond het echt leuk, ook al ben ik 14 (misschien denk je tering wat jong, maar ik denk dat de doelgroep voor mensen zelfs nóg jonger dan mij was), ik heb me erg vermaakt met dit spel.
     
  2. Silverhawk

    Silverhawk Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben pas 13 :+ enne mijn broertje heeft dat spel lijkt me wel grappig
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tja wat zullen we er van zeggen. Ik heb het nooit gespeeld maar als het een rechtstreekse copie is van TH dan zou het wel snor hebben gezeten. Maar als het een rechtstreekse copie is van TH met alleen maar Disney figuren dan hoeft daar natuurlijk geen apparte game voor gemaakt te worden. Ik vind de afgelopen paar delen sowieso een beetje uitgemolken.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb het een hele tijd terug eens gespeeld. Leuk voor de jonkies, maar niets voor mij. Het is op zich best een goede skategame (Tony Hawk in Disney figuren), maar ik behoor niet tot de doelgroep.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o ik ben 25 ik wilde hem ook kopen (voor mijn neefje:) )

    ik ben groote fan van timo en piuma zijn hun stemmen echt!
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen rechtstreekse copie, het is wat simpeler en je valt minder snel. Maar dat is wel grappig, want dan kan je echt onmogelijke tricks doen :p

    Ik geloof het wel...
     

Deel Deze Pagina