Dit begrijp ik niet bij SC

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 28 nov 2002.

  1. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Wat ik niet begrijp:

    -waarom gat er steeds een alarm af (ook als er geen camera's zijn)
    -als je iemand gegijzeld hebt en je wilt hem loslaten, kun je hem dan niet door z'n hoofd schieten?
    -waar kun je thermal vision voor gebruiken?
    -is de demo minder mooi dan de orginele versie? Ik vind dat er n.l. veel fouten inzitten zoals handen door de deur heen, lijk tussen de deur (als de deur dicht is).
    -kun je ook mitrieuren gebruiken en andere wapens?
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    -Ze horen je waarschijnlijk, of zien je.
    -Je hebt ammo nodig, waarom onnodig geluid maken?
    -Kijken hoeveel mensen er in een kamer staan voordat je naar binnen gaat bijv, kijken waar iemand staat die net buiten zicht is.
    -De demo vind ik minder mooi, dat een arm soms door een muur heen gaat is bij elk spel, en dus ook wel eens bij SC.
    -SK-20 Kan je in latere missies gebruiken.
     
  3. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    - dan doe je iets verkeerd.
    vaak omdat je lijken laat slingeren. laat ze in een donker gebied achter. of je maakt toch teveel lawaai. kan meerdere oorzaken hebben.

    - jawel laat hem los, druk op x. je hebt je gun en schiet met rechtertrigger. klaar. en dood :D

    - mission 4

    - weet niet maar bij de official versie ben ik soortgelijke bugs nog niet tegengekomen.

    - weet ik niet, zou best kunnen dat dat later komt. ik hoop op een snipergunnetje.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Alleen de FN2000. Deze is uit te rusten met een scope en andere interessante stuff
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje: als je iemand van achteren vastgepakt hebt, kan je hem dan nog loslaten?? zo ja, met welk knopje??
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wanhopig,

    Ik zit nu in level 2, heb vanavond eindelijk gespeeld!
    Maar nu zit ik op dat grote plein, met dat beeld van een kerel (Lenin denk ik). Waar moet ik nu heen? Ik heb die 3 guards neergelegd die daar rondlopen.. :confused:
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geef je een hint: Je moet omhoog.
     
  8. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand misschien waar een nederlandse walkthrough te vinden is van splinter cell? niet dat ik deze steeds d'rbij zou houden, maar als je 2 uur vastzit word je behoorlijk gefrustreerd :) (en nederlands leest prettiger dan engels op bijvoorbeeld gamefaq.com)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Yo Kaliet!

    Goed je datasticks uitlezen in je PDA, helpt erg goed!! ik zat ook ff vast, totdat ik die gegevens uitlas. Je moet eens goed naar de muren kijken... :)
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oops.. * fatal Error found in KidVirtual Post in line 3 * : "Je moet eens goed naar die muren kijken" : Text was bedoeld voor XiroKe...

    Maareh, ook voor jou. Gebruik vaak je nightvision in het donker om goed rond te kijken, en lees goed je PDA. Helpt regelmatig als je vastzit
     
  11. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    is dat bij dat politie bureau dat je in die hoek in dat gat moet of is dat verder???
     
  12. Creative

    Creative 100% xbox

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    alarm was inderdaad bij mij ook vaag in het politiebureau, bleef afgaan bij steeds dezelfde room en iedereen was dood in het politiebureau.... hmmmmm

    andere vragen zijn al beantwoord! (level 2 is zwaar klote , GEEN KOGELS MEER BOOHOOO!!!!!!!!!)

    wel grappig met die koks, dat ze in het eten spugen en die gozer die aan het pissen is in de garage :)
     
  13. Creative

    Creative 100% xbox

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    btw verder ice. politiebureau is level 1
     

Deel Deze Pagina