Dit gaat de verkeerde kant op...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mvdstam, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik heb hier 4 treads die gewoon niet kunnen:

Klik
    Klik
    Klik
    Klik

Kan een mod deze a.u.b. sluiten, want dit kan echt niet vind ik...

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Het zijn er 4, en idd.. Dat is erg fout. Maar je moet het ten orde stellen door er een topic van te maken.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    was xforz... irritant kereltje met een vervelende reputatie hier. levert hem weer een ban op, working on it. Thanx voor het melden.

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    xforz? Volgensmij heb ik die hier idd eerder irritant zien lopen doen... Jah, die heb ik volgensmij een keertje gezien maar was meteen weer gebant en nu weet ik waarom 8)

5. edding3000

edding3000 Guest

Is Xforz zo fout?
    Ik heb hem hier nog nooit gezien?
    Ik snap ook niet waarom hij zo een forum komt klieren als hij een ban heeft.

Edit/ Ik heb ff op zijn nick gezocht, en vond hem eigenlijk wel veel nuttige dingen posten. Ineens de verkeerde kant op gegaan of iets?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2004
  6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    8)8)8) Ik kan niet tellen :confused:

:9

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Slechts een gefrustreerd pubertje dat voor z'n lol elke keer komt zieken hier. Helaas heeft ie meerdere ip's, dat maakt hem net als een kakkerlak moeilijk uit te roeien :) Maarja, geeft ons weer een verzetje }:]

8. edding3000

edding3000 Guest

triest...
    Ik snap dat echt niet.
    Hij zal er echt niet voor niks uit gekicked zijn.
    En als ik hem was zou ik onder een ander IP een adres aanmaken en me normal gedragen.
    Maarja, blijkbaar wil hij dat niet. anders was hij hier al wel achter gekomen lijkt me.

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, en een reden om de ban-functie eens grondig te gebruiken }:]

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er moet toch 1 IP zijn die hij het meest gebruikt. Ik ga er niet van uit dat ie elke keer een nieuwe PC heeft.

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waarnschijnlijk (als het idd zo'n gefrustreerde puber is :9) gebruikt hij gewoon elke keer een andere computer > 1tje thuis, de andere op zijn school, de andere bij z'n vriendin (8)) enz.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zo simpel is dat niet. Sommige providers delen elke keer als je verbinding maakt een nieuw ip-adres aan je pc toe. Anderen werken met een proxy-server, waardoor meerdere users hetzelfde ip-adres hebben. Zou je dat gaan bannen, dan kunnen gelijk een paar 100 members niet meer xbw-en :eek:

En ach, voor ons blijft het toch een beetje een sport om er zo snel mogelijk bij te zijn :D Vraag me alleen af of ze zo onderhand niet eens moe van zichzelf worden :{

13. edding3000

edding3000 Guest

Inderdaad.
    Lijkt me ook wel. En waarom gedragen ze zich niet gewoon weer normaal dan? Je kunt toch gewoon opnieuw weer normaal doen en het xforz verleden achter je laten?
    Edit/ Typos

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2004
  14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En dan heb je ook nog dynamic IP adressen toch?

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, maar dan hebben ze wel errug veel goed te maken, want dit is de 3e keer dat dit gebeurt volgensmij 8)

16. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, als hij eerder gewoon normaal postte, mischien was het wel z'n broertje ofzo die zin had om te kutten. Is mij wel eens overkomen, maar gelukkig niet hier.

17. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mij ook, maar dan op school, want daar hebben ze dat hele internet explorer veranderd en de cookies aangelaten, dus je meld je automatisch aan en dat kan je niet veranderen, dus een of andere jackass heeft op dit forum zitten kloten en de volgende dag zag ik een heel zooitje posts van die gast van deze topic en xbazar. Heel irritant, want ik had dus een hele slechte naam gekregen (ruzie met modjes en irritant gedrag ofzo) en bijna ruzie met q-dancer 8)8)8) Ik baal er nog van :'-(

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toch wel gek, op xbox live bv is het een heel normaal mannetje.. wel goed dacht ik:+.. jammer dat mensen zo evolueren..:mad:

19. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja mensen veranderen nou eenmaal, daar kan je nix aan doen

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    triest kereltje enne bedankt voor t zeggen tegen de xboxworld crew(zo heet dat tog?) mvdstam

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina