WANEER KOMT XBOX LIVE IN EUROPA? nee... WANEERKOMT HET IN NEDERLAND? ik heb er niets aan dat amerika/u.k hem krijgen als ik zelf geen xbox live heb!
JONGEN , de 1000ste keer .. we weten niet wanneer het komt .... daar kan je ook wel je conclusie uittrekken na de laaste POST . ZE HEBBEN HET NOG NIET AANGEKONDIGD. (nu alleen voor US net )
we weten het nog niet (maar als er een UK release komt) werkt deze ook voor de NL xbox (nl xbox is namelijk uk xbox!) gr. Fardo daarom word deze alleen in Deutskland, Uk, en frankrijk getest allemaal aparte versies ... waarom italie niet? omdat broadband daar nog niet is doorgebroken... te ver van de backbone... xbox verkoopt daar heel slecht
allemaal gezeik..(van MS dan ...) als MS nou hier een ook in november mee begint koopt heel dit forum xbox live dat kan ik je zeggen(tenzij je geen breedband hebt)
Nog even geduld, tot de X02 in europa. Die word net als vorig jaar begin oktober gehouden in Cannes en daar worden de europese details van Xbox live bekend gemaakt.
Ja maar als het testen alleen in frankrijf engeland en duitsland is, waarom staat er op de site van microsoft als je je hebt geregistreerd dan niet dat het alleen voor die landen is? Staat ook bij al die sweepstakes....
Het zal wel in 2003 komen. En als het in de UK eerder komt vrees ik dat we daar niks aan hebben. Je provider moet XBox Live ondersteunen geloof ik....
tuurlijk niet.. je plugt toch gewoon je kabel in de xbox zet je xbox aan en speelt! of heb ik da nou mis.. want als dat zo zou zijn dat moeten alle breedband companys iets specials gaan maken voor xbox live dat kan toch niet..~!
.::: Tijdens mijn bezoek aan Rage Software (die met Lamborghini voor Xbox Live bezig waren) werd er december gefluisterd. De beste man leek bloedserieus, ik gok dat het een streefdatum is van MS afhankelijk van hoe goed de NTSC gebieden het doen.
In de geruchten box .. is het semi-bevestigd (en logisch) dat deze in de Holliday Season (kerst) gelaunched gaat worden in de UK (Europa)
Lees ff de thread XBox Live dit jaar niet in NL please. Ik heb daarin een artikel overgetikt. Heb geen zin om het nog een keer te doen.....