en dan moet je volgensmij achter een bureau/tafel gaan gamen (op je schoot lijkt me niet handig), en dat wil ik juist niet ik wil relaxt gamen.
Vind het geinig bedacht.. Maar echt handig is het niet!! Het spel ziet er wel cool uit, alleen die controller.. Nee dat is niets voor mij..
Ik vraag me af of het spel wel goed zonder die controller te spelen is, op dat dashboard zitten meer knoppen. Daarnaast zijn die 2 joysticks ook wel cool. En duur? Tja... je moet wat over hebben voor de ultimate gaming experience
Enkel een toilet, douche en eettafel + microgolf mankeren eraan vind ik, anders had ik hem zeker proberen te kopen.
Dit spel incl. controller wordt al een tijdje gehyped in mijn hoofd! Is echt om niet goed van te worden, ik wil.....nu!!! Te bruut voor woorden werkelijk, hoe kunnen jullie zo sceptisch zijn?!? Goeie developer, wreed idee, strakke graphics, weer 's wat anders, vette controller, gaspedalen, whaaaaa!!!!!!!!
Dat bedoel ik, Xenior is dus helemaal gek van dit spel en zal die controller dus zeker gaan halen... 't zal een flink prijskaartje krijgen maar dan heb je ook wat En als dit ding echt zo vet is dan mag MS Flightsimulator 2004 wel uitbrengen op de Xbox. Relaxed vanaf de bank vliegen op een breedbeeld tv, dat wil toch iedereen
Het is wel een beetje een onding hoor geloovik... Hij zit helemaal vol met knopjes maar de helft dient nergens voor. Zo is er een knopje om je transformer op te starten, en verder zittie gewoon weg te roesten. Ook is er een knoppie om je schietstoel te gebruiken ofzo, maar dan heb je het spel/level toch al verloren! Zonder robotje kan je nl niet schieten enzo, en je bebruikt je schietstoel alleen als je zwaar overpowered wordt... Tsja verder is het ook niet mijn genre spel hoor... Ik vond het idee wel heel cool toen ik het voor het eerst las. Als er nog eens iets dergelijks uitgebracht wordt wat je echt de illusie geeft dat je een complexe machine bestuurd, wil ik er nog wel over nadenken.
DIE joysitcj is de exacte kopie van degene die in een F16 zit! Duur, 400+€ (gezien bij Mediamarkt) en ook nog eens zwaar. Maar ja, zoals gezegd, als je de ultimate gaming experience wil dan is dit wel iets ultiems