1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dit is *snif* niet meer leuk...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bliss123, 30 mei 2002.

  1. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!
    Een paar weken geleden had ik hier ook al een threat gepost over mijn xbox die kuren had. ik kreeg een nieuwe en was weer helemaal happy, maar nu dot ie het OOK AL NIET MEER!!
    Weer dezelfde framerate-drops en bij Halo blijft ie nu zelfs hangen!!
    En JSRF komt niet verder dan het xbox logo!

    (plus de harde schijf die 'piept'!)

    Kan iemand mij zeggen hoe zoiets mogelijk is? Mijn xbox heb ik uitgepakt en neergezet op mijn stereo met een shitload aan ruimte aan de achterkant voor de ventilatie.
    Mijn games stop ik er netjes in en ik had maar 3 cd op de hd staan.
    Ook heeft ie nooit meer dan 10 uur achter mekaar aangestaan tijdens Halo Slayer.

    Het is gewoon hartstikke jammer en bij de Intertoys denken ze nu dat ik mijn xboxen tegen de muur kwak ofzo als ik niet verder kom in een leveltje Munch, maar toch ga ik er vanavond heen om S even goed uit te leggen hoe t zit.
    Ik heb een half jaar naar dat ding uitgekeken en behandel mijn boxje beter dan mijn vriendin
    :)
    K denk eerder dat ik deze threat post om ff mijn hart te luchtten
    Heeft iemand anders ook al zoiets meegemaakt?
    iig alvast bedankt
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    geen fris/sterke drank + chips en andere zoutjes of je xbox gooien :+

    Nee sorrie dit is niet leuk, is er wat mee gebeurd. en heb je 0800-0233894 van XBOX al gebeld om dit te melden ?

    sorrie jongen heel naar voor je
     
  3. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Kop op man, dit soort dingen kunnen gebeuren. MS produceert weet ik hoeveel van die dingen, dan gaat er met sommige exemplaren wel eens wat fout. Ik zou idd gewoon terug gaan naar de Intertoys, mochten ze je geen nieuwe meer geven moet je MS ff mailen/bellen, die zorgen dan wel dat ie weer gefixed wordt of dat je een nieuwe krijgt. Want MS is erg makkelijk hierin op het moment (was ik overigens een zeer goede zaak vind).
     
  4. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    Nee, no beer hit the xbox.
    In het begin konden we er nog even grappig over doen
    ('fok, klinkt verkouden')
    maar nadat we bij the maw aan het einde waren gekomen op legendary en het beeld 1 minuut stilstond...
    bah!
    Vanavond maar es naar intertoys gaan en als die geek moeilijk doet dan zeg ik dat ik op zun gaycube ga poepen.
    (hij zei aan de telefoon dat ik geen product van ms moest kopen!)
    thanx
     
  5. Illusion

    Illusion It's all Illusion

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt met je probleem idd beter naar Microsoft gaan dan naar de winkel. Xbox support gaat jou wel helpen en blij maken! Gewoon ff belluh!
     
  6. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt beter eerst naar de Intertoys gaan, daar geven ze je nl al heel snel een nieuwe omdat MS tegenover leveranciers minder 'moeilijk' doet dan tegen concumenten. Daarbij komt dat als je MS belt en je moet hem opsturen het zeker een week (of 2) duurd voor je hem terug hebt...
     
  7. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    maken maken, denk dat je gewoon een nieuwe krijgt. :cool:
     
  8. Theeasygamer

    Theeasygamer Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij winkels als Dixons en Intertoys raden ze iedereen af om een x-box te kopen, erg slechte zaak :mad:
     
  9. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze zijn GC dealers! Maar we spreken ze nog wel nadat Xbox Live gelaunched is. Gamen over 56k... tsss... ik dacht dat het een console van de toekomst was :confused:
     
  10. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn geen GC dealer maar algemene dealers horen dit niet af te raden=(
     
  11. Opa

    Opa 3d-Pépé

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, Microsoft's prachtig staaltje elektronica werkt perfect bij mij.

    Je hebt misschien thuis last van "netvervuiling" , dit betekent dat je eens een elektricien moet laten komen om de spanning (op stopcontacten e.a.) bij je thuis na te kijken.

    Er kunnen zich stroompieken voordoen zonder dat jij daar iets van weet.

    Maar zoals ik zei, best eens een elektricien laten komen of naar je elektriciteitsverdeler bellen.
    Dat is volgens mij de enige uitleg voor de defecten die ik kan vinden.
     
  12. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het kan, maar het is zeeer onwaarschijnlijk dat deze ook verkeerd is geassembleerd. Ik denk ook dat je even je stroom voorziening in je huis moet laten nakijken... Misschien even met je stroom leverancier bellen ?
     
  13. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me sterk maar aangezien allebei mijn xboxen het maar twee weken hebben uitgehouden zou het er misschien mee te maken kunnen hebben..
    maarre: zouden mijn tv en stereo daar dan niet ook last van moeten hebben?:confused:
     
  14. Opa

    Opa 3d-Pépé

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk te zeggen, het één apparaat is daar gevoeliger voor dan het andere. Nog geen andere toestellen op mysterieuse wijze zien kapot gaan ? Computers zijn hier ook gevoelig voor.
     
  15. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan. Als de voeding in jou tv/stereo van hoge kwaliteit is dan die eventuele piekspanningen wel verwerken. Het kan zijn dat de Xbox en gevoelige voeding heeft waardoor er bij piekspanningen problemen optreden.

    Een oude videorecorder van mij had hetzelfde. Voordat wij hier de boel onderhanden hebben genomen hadden we hier ook last van piekspanningen. Daardoor ging die videorecorder sneller afspelen/opnemen. Nadat we in de meterkast piekspanning protectie hebben aangelegt is het weg en doet ie het normaal...
     
  16. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox (2 maanden oud) dus ook voor reparatie weggestuurd, vooral omdat het een vaag probleem was. En ik denk als ik naar Dixons zou gaan met dit dat de eventuele reparatie nog langer zou kunnen gaan duren. Verwacht het ding vandaag terug. Suc6 iig.
     
  17. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Die weten dus ook echt niet wat ze verkopen!!
    Stelletje eikels ook! ]:-

    Dixons is een K*tzaak, maar intertoys moet toch beter weten!
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ook genoeg ruimte aan de zijkant van de box? Daar zitten namelijk ook ventilatie gaten..
     
  19. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt door vervelende gasten die proberen de xbox uit mekaar te slopen en daarna weer in mekaar te zetten
    (sticker aan de onderkant kun je los fohnen en daarna weer opplakken) daar heeft intertoys veel last van, daarom denken ze dat ik dat ook heb gedaan!
    Maar ik ga ze strax even flink door de mangel halen als ze me niet als een normale klant gaan behandelen!
     
  20. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's een goeie Wouter, maar daar heb ik ook op gelet.
    Hij heeft aan de achterkant zo'n 40 cm speling en aan de zijkanten heeft ie genoeg open ruimte.
    Hij staat nl onder mijn tv, en die staat op hoge tafel!
    Plek genoeg dus
    :)
     

Deel Deze Pagina