Ik denk dat je om de gehele site te verbeteren de volgende dingen moet doen: Een nieuwe lay-out. Ben eigenlijk inmiddels wel een beetje uitgekeken op deze lay-out. Wat minder streng doen op het forum. Dus dat je niet als je een paar keer off topic reageert dat je meteen een levenslange ban krijgt. Oh ja: Weg met de levenslange ban! Ik vind dat sommige mensen zonder echt boeiende reden voor altijd van het forum worden gegooid. Ik vind dit wel een aardig forum...maar je hebt mooiere forums. Kijk ik zou het geen ramp vinden als dit allemaal niet verandert. Maar ik denk dat het daardoor wat beter zou worden hierzo.
De lay-out ja, hij kan wel een keer veranderd worden, maar ik vind het eerlijk gezegd wel goed zo. Het gaat mij niet om het uiterlijk van de site, maar om het dagelijkse portie nieuwtjes dat we voorgeschoteld krijgen. En het forum moet volgensmij zeker niet veranderen; als je milder gaat optreden wordt het een puinhoop, dan worden overal maar zo de regels overtreden en loopt het helemaal in de soep. Heb geen klachten over XBW
We zijn al sinds januari 2002 bezig, alleen steeds werd het niks en kwamen er andere, belangrijkere, dingen tussen. Geef mij maar een voorbeeld waar iemand een ban kreeg voor off-topic reageren. Haha moet jij nodig zeggen, mr uber-spammer.
De site werkt. Gamer is ook veranderd, maar das nu een tweakers kopie. Dus van mij mogen ze zoveel tijd krijgen als ze willen voor de nieuwe site. Blizzard neemt ook altijd de tijd... (echte gamekenners snappen waar ik heen wil)
Uhm ik ben onder mijn Flood account gebanned voor offtopic reageren. Maar nu heb ik mijn leven gebeterd
Eeuwig in mijn geheugen gegrift door onder de naam Flood serieus te vragen hoe die irritante kleine rondvliegende beestjes in Halo heten. Bwhahahahahaa!!! *Valt weer van stoel.
Hoe kom je erbij dat wij streng zijn??/ Off-topic reageren hé meneer Kseen... U bent "levenslang" geband.. BANN!! BANN!!! BANN!!!! Nee hoor.. Wij zijn niet streng...
Die nostalgische flashback kan ik toch niet voor mezelf houden. Een paar ouwe members kunnen het zich vast ook nog wel heugen. Zo droog, om in te lijsten. Ahum..jah..ik werk idd niet mee aan het beleid nu...sjeez... Kweet niet eens meer waar dit topic over ging in de eerste plaats.:{ Sorry he
Ok ik leg het nog een keer uit: De naam flood heb ik al een jaar of 3 ofzo. Dat die beestjes nou toevallig ook The flood heten kon ik toch ook niks aan doen Maar ik moet toegeven. HET ZIET ER NOGAL DOM UIT
Ja de lay-out mag inderdaad wel es wa anders dees is een beetje saai.heel veel zwart met groen en geen wit meer.