Ik snap het niet meer ik heb een xbox gekocht op 5-7-2003 (jah mensen een beetje te laat maja) dusz een week geleden en hij is 2 dagen geleden kapot gegaan het start niet eens meer op !!!!!! het ontvangt geen elektriciteit meer dus heb ik natuurlijk gebeld voor mn garantie dus ze gaan me een doos sture> xbox erin> opbellen naar ander nummer> en laten ophalen ik hoop dat het weer in orde komt
zal waarschijnlijk gewoon een constructiefoutje zijn ofzo. Maar alles komt wel weer in orde. Misschien krijg je nog wel iets extras vanwege het ongemak
jep... weekie is alles weer picobello... je kunt veel over microsoft zeggen, maar de service is toppie!
ik heb dat ding ook naar hun opgestuurd, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat het niet goed komt, de ene dag stuur je 'm op, je wacht een dag, die dag daarop komt ie meestal weer terug...
Ja gaat heel snel. Ik ken iemand die heeft ook nog een gratis game bij gekregen. Niet slecht toch Suc6
de voeding?? als je bdoelt het stopcontact dan is dat niet sow want ik heb meerdere malen geprobeerd op diverse stopcontacten.......
je Xbox was meteen over zijn limiet branduren heen nadat je hem had uitgespeeld :d sterkte in deze moeilijke tijd iig
maar.... maar vertel verder ik wil het natuurlijk wel spelen als mn xbox gemaakt is *) dossier? dat is je map met al je gegevens... ik zie daar alleen maar campaigns
nog steeds niet ik heb het doos nog steeds niet gekregen hoelang gaat het nog duren..........................