Dit las ik bijvoorbeld.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door halo, 20 aug 2002.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys sorry van laatst. Ik was gewoon in de war of ik nu een ps2 of xbox moest kopen. Ik wou een ps2 omdat er spellen bij zaten die mij erg aanspraken die xbox niet had. Zeg nou eens eerlijk hoe kan ik nou een ps2 fan zijn als ik al een xbox gehad heb. En daarom heb ik toch uiteindelijk gekozen voor xbox. Want ik kon niet meer zonder Halo. ik heb dus nu weer een xbox en maar hopen dat het niet flopt. Ik heb alle vertrouwen in.

Ps: dit las ik over xbox :
    Als de Xbox nou een vet succes was geweest dan had ik er mischien ook wel eentje gekocht (hij kost bijna geen reet met een M$ubsidie van $100.- per Box ).
    Maar nu blijkt dat die kist na fikse prijsverlagingen nog steeds niet lekker verkoopt dus ben ik niet meer zeker over de toekomst van de Xbox. Ik bedoel, al geef je die dingen gratis weg dan nog verkoopt de PS2 meer. Miljarden worden verloren met dat ding en de honderden miljoenen aan marketing in Japan hebben ook totaal niet geholpen. Nee de Xbox ligt in coma en wordt vergeefs kunstmatig beademd door M$. Net zoiets als Philips miljarden en miljarden zou hebben gepomt in het CD-I systeem zodat het nog verkocht zou kon worden. Ik zie de Xbox meer als een dood geboren kindje die ze nog steeds proberen te reanimeren. Xbox is eigenlijk gewoon geflopt en M$ heeft verloren.....jammer, volgende keer beter

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar klopt dus geen reet van he. Er komen heel veel games en de verkoop wordt steeds beter. Waar haal je die shit vandaan he? =(

3. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe kom je aan die m$ inside information ?? :D

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    de verkoopcijfers van de xbox vallen idd erg tegen hier in europa (500.000 verkochte examplaren)

5. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al meer dan 4M xboxen verkochten, das al meer dan er aan dreamcasten zijn verkocht in zijn hele bestaan en al helemaal meer dan PS2 in zijn zelfde beginperiode verkocht. Je zal toch echt nog wel een jaartje moeten wachten wil je kunnen zeggen of het de meest succesvolle wordt, maar floppen kan niet meer.

6. phoffman

phoffman ______________

Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je nou horen? zeik toch niet de hele tijd ik word wel een beetje moe van je tjonge jonge koop anders een barbie ofzo heb je al dat gezeik ook niet :{

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    we beginnen weer maar let op mijn woorden :D
    de PS heeft een naam , M$ niet (iedereen zeikt op de xbox vanwegen Windows (wat ik dus helemaal niet snap))
    dus.. de PS(1+2) is er al sinds 1995 ,
    de xbox is er sinds 2002 en er zijn AL zo`n dikke 4M (??) van verkocht.

dus verander maar snel je naam want het is je echt niet waard (als je begrijpt wat ik bedoel.. ik snap het namelijk zelf niet)

anyway.. zullen we gewoon stoppen met dit soort nutteloze topics
    wanneer je denkt dat je xbox dood gaat dan hou je dat gewoon voor je (mod talk :D) of je koopt gewoon de console die JIJ goed vind. want zo langzamerhand hebben we al 100000x gehoord XBOX gaat dood enz enz maar wanneer je op een xbox forum komt verlies je het toch :D
    mzzlz

8. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Dit las ik bijvoorbeld.

Goed gesproken :+

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Re: Dit las ik bijvoorbeld.

thank you :D

nog meer wat IK lees :D
    waarschijnlijk heb je deze tekst van een console Y of een console X(nee geen xbox lijkt misschien op xbox anyone?)
    want wat hier staat is niet waar..
    wil je weten waarom?

nou de xbox krijgt alleen al voor marketing 2 billjoen dollar( meer dan jij op je bank rekening hebt staan.
    (je zegt dat Phillips CD-I heeft weg gedaan maar toch veel erin heeft gestoken.)
    dit zal bij M$ niet gebeuren.
    ook begint de xbox net op te komen. de eerste gen games waren al cool maar nu begint het pas echt
    game 1
    game 2
    game 3
    etc etc (k ga geen namen noemen)
    en je krijgt straks ook nog eens xbox live
    wat 1 super tof is dus zullen veel mensen doen
    met als gevolg dat M$ weer veel geld krijgt

10. phoffman

phoffman ______________

Leuk Bevonden:
    0
    dus wat is nou je probleem?? :{

11. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft geen probleem, in tegen deel, de forumstarter zit gewoon te zeuren ;)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mijn probleem?
    ik heb geen probleem.
    het enige wat ik duidelijk wil maken is dat je niet kunt winnen op een xbox forum als je em afzeikt...

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tnx :D again

ik was vergeten op post te klikken dus we hebben ongeveer het zelfde gezegt :D

14. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopeloos gewoon hopeloos.
    Wat zijn jullie zielig zeg. Volgens mij kunnen jullie niets anders dan op elkaar afzeiken.
    ik raad sommige van jullie aan om geen xbox spellen te kopen maar een gezonde verstand.
    Zielig gewoon.

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoor wie het zegt, jij loopt hier constant te zeiken eerst van ik vind de xbox maar niks, daarna dat die toch wel gaaf is en straks zeker weer dat die toch niet zo leuk is. Oftewel wie ontbreekt het hier nou aan gezond verstand? Iemand die gezond verstand heeft weet gewoon dat de xbox roeleert en loopt niet de hele tijd zo te zeiken.

Laatst bewerkt: 20 aug 2002
  16. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ook prachtig gezegt, de woordkeuze, het zinsverband, in een woord guweldug! 8)

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u dank u

Edit:heb wel even wat leestekens geplaatst die vergeet ik nogal vaak en oh ja waar blijven die foto´s nou ik heb die drivers gepost :)

Laatst bewerkt: 20 aug 2002
  18. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Zie geen drivers, zoek ff die thread op, die foto's, ja nog ff w88 :)

19. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Je hebt gelijk. :)

Trouwens voordat ik begin, heeft iedereen wel gelezen dat hij voor de Xbox heeft gekozen???? :confused:
    Want dat lijkt niet zo.

En nu mijn argumenten tegen datgene dat jij hebt gelezen.. :)
    Ik doe net of ik het tegen jou heb, maar ik heb het tegen diegene die dit schreef... Keej..

De Xbox verkoopt inderdaad niet zo zoals het zou moeten volgens MS. In de Benelux verkoopt ie gewoon ruk, dat is gewoon een feit.
    Maar je moet wel onthouden dat als Xbox Live uit is, en de 2e generatie games voor de Xbox die eind dit jaar uit zijn. Dat ie gaat verkopen als warme broodjes bij de bakker. Dit is dus ook een feit.

Maar je moet wel weten dat MS een machtspositie wil krijgen, en ze hebben nu echt geen zin om zich terug te trekken na al die miljoenen. Er zijn al zoveel games aangekondigd en worden op dit moment ook gemaakt. Daarnaast is de Xbox gewoon de enigste console op dit moment die zoveel games gaat krijgen.
    En een prachtige toekomst heeft...

Ok.. Spreek jullie... :)

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Dit las ik bijvoorbeld.

jah natuurlijk zie mijn post.

Deel Deze Pagina