DIEPE ZAKKEN Iedereen die Microsoft nu afschrijft, moet echter de stront uit zijn ogen wrijven. Het verleden heeft bewezen dat het bedrijf in staat is om vanuit het niets een markt te veroveren. Zelfs als daar al een duidelijke marktleider is. Netscape was ooit big boss in browserland maar binnen een paar jaar had Microsoft die gasten uit de markt gebeukt. Ook MSN werd vanuit een achterstandspositie koploper. Met de Xbox kan het heel goed de zelfde kant opgaan. Niemand wint het van de Amerikanen als het op uithoudingsvermogen en diepe zakken aangaat. Kijk daar word ik als Xboxxer weer blij van.
ik heb het ook net 10 min geleden gelezen in de PU ik vond het eerst kut , maar toen ik verder las zag ik dat ze zeggen dat het wel goed komt
XBOX LIVE!!!! ANYONE!!!! Het gaat wel goed komen, wat zeg ik het is al goed gekomen met ze na de E-3.... MS ROELT!
motto mijn motto ... if you cant choose have em all dus mij boeit dit nooit Het komt altijd goed hier LOL
hahah mike... i couldn't agree with you any more.... gewoon alledrie consoles... en dan ook nog een fujitsu siemens soundbird... lekker hoor... hahahahah... d8 iedereen er maar over zoals ons.. P.S. kleine tip... hang die speakers van die soundbird op aan je plafond... zo heb ik het ook gedaan.... gewoon met spijkertjes ofzo
Dat is wel een handig opberg Systeem je spelletjes tussen twee PS2's.(Want dat is waar ze goed voor zijn B.T.W.) PS de GBA dat vind ik het enige leuke systeem van nintendo. De rest is allemaal weggegooid geld zonde hoor.:r :r O ja de X-BOX niet natuurlijk die is gewoon vet. dat is wel oke
Goude tip Als je genoeg geld heb koop dan een goede pc en een xbox en eventuweel een GBA(Als handheld) PC voor de harde Shooters. X-BOX voor de andere zweervolle games. Laat de PS2 en NGC liggen want die biede veel minder.
en wat las je nu in de PU?? bedoel je dat stukje over xboxlive wat die gast van het spel hooligans schrijft? dat stukje zie ik namelijk niet in je post terug.
Oke dan met mening valt niet te twisten Blij dat we elkaar begrijpen Laaten we gewoon vriende blijfen
alles? nee.. maar voor diegene die de PU niet lezen, weten nu echt niet wat er precies instaat. wat jij beschrijft staat er niet in..
hehe sorry ik zat een bladzijde te vroeg. laat maar, niet boos worden please, ging een beetje lang elkaar heen enzo, shame on me, sorry sorry
Hee ik las ook dit nog pagina 10 zelfde PU(Dit is echt over de top) Opziennbarend. Eind jaren '90 heeft microsoft getracht Nintendo te kopen. Voor 25 miljard dollar zou Nintendo moeten stoppen met de ontwikkeling van de GameCube in plaats daarvan moest Nintendo de Xbox gaan maken. Jurjen ziet nog wit om zijn neus van dit verhaal, want het is absoluut geen joke. Pesoonlijk heb ik er maar een woord voor. WOW